[ad_1] روزنامه آرمان: چندی است از احتمال حضور وزیر جوان دولت در انتخابات ۱۴۰۰ صحبت می‌شود در حالی که به نظر بسیار زود است که از هم اکنون درباره ۱۴۰۰ سخن به میان آید. بسیاری از هم اکنون درصدد برنامه‌ریزی برای انتخابات ۱۴۰۰ هستند و در میان چهره‌هایی که احتمال نامزدیشان بسیار است نام آذری […]

[ad_1]

روزنامه آرمان: چندی است از احتمال حضور وزیر جوان دولت در انتخابات ۱۴۰۰ صحبت می‌شود در حالی که به نظر بسیار زود است که از هم اکنون درباره ۱۴۰۰ سخن به میان آید.

بسیاری از هم اکنون درصدد برنامه‌ریزی برای انتخابات ۱۴۰۰ هستند و در میان چهره‌هایی که احتمال نامزدیشان بسیار است نام آذری جهرمی نیز بر زبان‌ها می‌چرخد و عده‌ای وی را کاندیدای بالقوه انتخابات۱۴۰۰ می‌دانند در حالی که وی هنوز این مساله را تایید یا رد نکرده و موضعی منفعل نسبت به آن اتخاذ کرده است.

احتمال حضور آذری جهرمی در انتخابات ۱۴۰۰

وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با رسانه دولت در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: ریاست جمهوری یک مساله شخصی نیست که بشود به صورت فردی به آن فکر کرد، چرا که از نگاه من به پارامتر‌ها و اتفاق‌های بسیاری وابسته است و من تاکنون برایش برنامه نداشته و حتی به سمت آن حرکت هم نکرده‌ام.

علی صفوی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با احتمال حضور آذری جهرمی در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: فکر نمی‌کنم که اساسا بحث نامزدی آقای آذری جهرمی در این سطح قابل طرح باشد و به نظر من طرح این موضوع هیچ مبنای درست و قوی ندارد و نمی‌توان وی را به عنوان گزینه‌ای قطعی مطرح کرد و نسبت به این ارزیابی بررسی کنیم که اصلاح‌طلبان از آقای جهرمی حمایت کنند یا خیر.

[ad_2]