[ad_1] خبرگزاری فارس: سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا امروز در حاشیه بازدید از محور هراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بار مواصلاتی سنگین را در محورهای کشور به ویژه استان تهران و محورهای شمالی پیش رو داریم. وی ادامه داد: پلیس پیش بینی‌های لازم را انجام داده و در حال حاضر شرایط […]

[ad_1]

خبرگزاری فارس: سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا امروز در حاشیه بازدید از محور هراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بار مواصلاتی سنگین را در محورهای کشور به ویژه استان تهران و محورهای شمالی پیش رو داریم.

وی ادامه داد: پلیس پیش بینی‌های لازم را انجام داده و در حال حاضر شرایط مناسبی را در محورها داریم و مشکل خاصی گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در حال حاضر در محور هراز، حدود پنج کیلومتر منتهی به امامزاده هاشم(ع) و منطقه لاسم در مازندران شاهد ترافیک هستیم؛ در محور چالوس نیز مسیر شمال به جنوب سنگین و در حال حرکت هستند.

ترافیک تنها در محورهای منتهی به شمال کشور

حسینی ادامه داد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از وضعیت نسبتا آرامی برخوردار است و در آزادراه‌های منتهی به تهران- ساوه و قزوین به رشت از وضعیت مناسبی برخوردار است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا بیان کرد: ما در محدوده رودبار و منجیل به خصوص در معابر درون شهری رودبار و شهر منجیل شاهد تراکم ترافیکی به دلیل توقف شهری هستیم.

وی با بیان این که شرایط مناسبی را برای بازگشت مسافران به شهرهای خودشان و به ویژه تهران ایجاد کردیم افزود: در روزهای آینده به خصوص فردا و پس فردا تدابیر ویژه‌ای برای تردد رفت و برگشت خواهیم داشت.

حسینی تصریح کرد: آنچه که پلیس در سیاست‌های جدید مورد نظر دارد این است که کمترین محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: ایجاد محدودیت خوشاینده رانندگان و مسافران نیست و امیدواریم با اعمال کمترین محدودیت و نظارت و کنترل پررنگ حداکثری بتوانیم نظم و انضباط را در ترددها ایجاد کنیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا خاطر نشان کرد: حجم تردد به حدی است که نمی‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که در محورهای پرتردد مانند هراز و چالوس فیروزکوه شاهد ترافیک نباشیم.

حسینی افزود: رانندگان نسبت به ظرفیت جاده ها و نکات ایمنی آگاه هستند و از هم وطنان درخواست داریم نکات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

[ad_2]