[ad_1] خبرگزاری مهر: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، شامگاه پنجشنبه پیش از مراجعت به فرودگاه جویای احوال برخی ماموستاهای کردستان شد. گزارش شد که ماموستا سید صلاح الدین حسامی امام جمعه اسبق سنندج و ماموستا سید سعید حسینی عضو شورای افتای سنندج بیمار و در منزل هستند. رئیس قوه قضائیه با اطلاع از […]

[ad_1]

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، شامگاه پنجشنبه پیش از مراجعت به فرودگاه جویای احوال برخی ماموستاهای کردستان شد.

گزارش شد که ماموستا سید صلاح الدین حسامی امام جمعه اسبق سنندج و ماموستا سید سعید حسینی عضو شورای افتای سنندج بیمار و در منزل هستند.

دیدار رئیس قوه‌ قضائیه با دو تن از ماموستایان سنندج

رئیس قوه قضائیه با اطلاع از این موضوع با وجود کمبود وقت به منزل سید صلاح حسامی مراجعه و در فضایی صمیمی و گرم از وی عیادت کرد.

براساس این گزارش به دلیل کمبود وقت برادر و پسر سید سعید حسینی هم با مراجعه به منزل ماموستا حسامی، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی جویای احوال ماموستا حسینی را هم آنها جویا شد و گفت سلام مرا به وی برسانید و از باب عدم امکان حضور در منزل ایشان از وی عذرخواهی می کنم.

رئیس قوه قضائیه در سفر روز پنجشنبه خود به سنندج مرکز استان کردستان علاوه بر دیدار و گفت و گو با مسئولان, علما،‌ مدیران قضائی استان از نزدیک پیگیر فعالیت های اداره کل دادگستری این استان قرار گرفت.

[ad_2]