[ad_1] ایران آرت: طبق گزارشی که رسانه‌های خبری بریتانیا منتشر کرده‌اند برای دو سال پیاپی سریال “دوستان” در رسانه‌های VOD بیشترین پخش آنلاین را داشته است. این کمدی آمریکایی که سال ۱۹۹۴ شروع شد تا سال ۲۰۰۴ ادامه داشت. این سریال در سال ۲۰۱۸ توسط نتفلیکس خریداری شد و حالا نزدیک دو درصد کل استریم […]

[ad_1]

ایران آرت: طبق گزارشی که رسانه‌های خبری بریتانیا منتشر کرده‌اند برای دو سال پیاپی سریال “دوستان” در رسانه‌های VOD بیشترین پخش آنلاین را داشته است. این کمدی آمریکایی که سال ۱۹۹۴ شروع شد تا سال ۲۰۰۴ ادامه داشت.

سریال «فرندز» همچنان رکورد می‌زند

این سریال در سال ۲۰۱۸ توسط نتفلیکس خریداری شد و حالا نزدیک دو درصد کل استریم ویدئوهای آمریکایی را صاحب شده است.

دومین سریال‌ بعدی پربننده در استریم ویدئوهای آمریکایی سریال The Grand Tour از کمپانی آمازون است و بعد از آن سریال YOU و پس از آن The Good Place و Brooklyn Nine-Nine از نتفلیکس است.

به گزارش تسنیم، همچنین رسانه‌های خبری بریتانیا گزارش داده‌اند که چگونه سرویس‌های VOD‌ توانستند تا بر زندگی مردم انگلیس مسلط شوند. این گزارش می‌گوید که میزان کابران اینترنتی VOD‌های بریتانیایی از ۱۱ میلیون نفر یعنی ۳۹ درصد در سال ۲۰۱۸ به بیش از ۱۳ میلیون نفر یعنی ۴۹ درصد در سال ۲۰۱۹ افزایش پیدا کرده است.

سایت خبری Ofcom همچنین می‌گوید که میزان رسانه‌هایی که خانوادهای انگلیسی مشترک آنان هستند به ترتیب نتفلیکس با ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر، آمازون با ۶ میلیون نفر، تلویزیون با ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و دیزنی با ۶۰۰ هزار نفر است.

در هر حال هنوز تلویزیون سنتی بیشترین زمان بیننده را به صورت روزانه با مدت زمان ۳ ساعت و ۱۲ دقیقه دارد که البته ۱۱ دقیقه از سال ۲۰۱۷ تا به حال افت داشته است در حالی که میانگین تماشای استریم‌های خانگی ۱۲ دقیقه اضافه شده است.

[ad_2]