[ad_1] بانی فیلم: کمپانی برادران وارنر اعلام کرد «راه برگشت» The Way Back، جدیدترین فیلم بن افلک به کارگردانی گوین اوکانر که یک درام ورزشی است، به جای ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر امسال) به ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند) اکران خواهد شد. برد اینگلسبی و گوین اوکانر فیلمنامه فیلم را مشترکاً نوشته اند و […]

[ad_1]

بانی فیلم: کمپانی برادران وارنر اعلام کرد «راه برگشت» The Way Back، جدیدترین فیلم بن افلک به کارگردانی گوین اوکانر که یک درام ورزشی است، به جای ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر امسال) به ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند) اکران خواهد شد. برد اینگلسبی و گوین اوکانر فیلمنامه فیلم را مشترکاً نوشته اند و افلک جزو تهیه کنندگان آن نیز هست.

تعویق در اکران فیلم جدید بن افلک

بن افلک در این فیلم که پیش از این «بوده است» و «تورانس» نام داشت، نقش یک بازیکن سابق بسکتبال را دارد که درگیر اعتیاد است و ناگزیر همسر و خانواده اش را از دست می دهد. در نهایت او پس از ترک اعتیاد مسئولیت مربی گری تیم بسکتبال مدرسه ای که خود در آن درس می خوانده را به عهده می گیرد و … .

آل مادریگال در نقش کمک مربی و جانیا گاوانکر، هایس مک آرتور، برندون ویلسون دیگر بازیگران این فیلم هستند.

افلک و اوکانر در سال ۲۰۱۶ در فیلم «حسابدار» The Accountant با یکدیگر همکاری داشتند که ۱۵۵ میلیون دلار در دنیا فروش داشت.

[ad_2]