[ad_1] روزنامه کیهان در نقد سخنان روز گذشته رئیس جمهور در جمع مدیران وزارت خارجه نوشت: رئیس‌جمهور نتیجه مهم‌ترین دستاورد دولتش، را اثبات اخلاق‌مداری ایران در عرصه بین‌المللی می‌داند. حال سؤال اساسی اینجاست آیا هدف از برجام و چندسال تلاش برای دستیابی به نتیجه در مذاکرات هسته‌ای که متحمل هزینه‌های زیادی هم برای کشور شد، […]

[ad_1]

روزنامه کیهان در نقد سخنان روز گذشته رئیس جمهور در جمع مدیران وزارت خارجه نوشت:

رئیس‌جمهور نتیجه مهم‌ترین دستاورد دولتش، را اثبات اخلاق‌مداری ایران در عرصه بین‌المللی می‌داند. حال سؤال اساسی اینجاست آیا هدف از برجام و چندسال تلاش برای دستیابی به نتیجه در مذاکرات هسته‌ای که متحمل هزینه‌های زیادی هم برای کشور شد، این بود که ایران اخلاق‌مدار بودن خود را به نمایش بگذارد؟

این در حالی است که نگاهی به اظهارات گذشته روحانی در خلال انجام مذاکرات از سال ۹۲ تاکنون نشان می‌دهد، وی اهداف بلندتری را دنبال می‌کرد.

مجموعه این اظهارات از سوی بلندپایه‌ترین مقام دولت نشان می‌دهد، دولت تدبیر و امید تا حد زیادی همچنان دل در گرو سراب برجام دارد و حاضر به دیدن واقعیات صحنه نیست.

واقعیت‌هایی مثل گوشت ۱۰۰ هزار تومانی و پراید ۵۰ میلیونی که مردم عادی با آن دست به گریبانند و البته طبیعی است این واقعیت‌ها از چشم دولتی که نظرسنجی خودرویی می‌کند، پنهان بماند.

[ad_2]