[ad_1] ایرنا: رهبر حزب لیبرال دمکرات روسیه در یک برنامه تلویزیونی پیش بینی کرد که آمریکا به سرنوشت اتحاد جماهیر شوروی دچار می شود و بزودی از هم فرو می پاشد. ولادیمیر ژیرینفسکی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی روسی «۳۶۰ درجه» گفت: روسیه در حال صعود و اوج گرفتن است و وضع ما بهتر […]

[ad_1]

ایرنا: رهبر حزب لیبرال دمکرات روسیه در یک برنامه تلویزیونی پیش بینی کرد که آمریکا به سرنوشت اتحاد جماهیر شوروی دچار می شود و بزودی از هم فرو می پاشد.

ولادیمیر ژیرینفسکی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی روسی «۳۶۰ درجه» گفت: روسیه در حال صعود و اوج گرفتن است و وضع ما بهتر از آمریکایی ها و کشورهای اروپایی است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن سیاست واشنگتن منجر به رکود در ایالات متحده شده و در زمان حاضر این کشور ممکن است به سرنوشت شوروی گرفتار شود.

آمریکا همچون شوروی فرو می‌پاشد

به گزارش ایرنا، ژیرینفسکی از جمله سیاست مداران روسیه است که به اظهارات تند و متفاوت با آنچه دولت روسیه مطرح می کند، مشهور است.

رهبر حزب لیبرال دمکرات روسیه خاطرنشان کرد: روسیه دیگر به دنبال ایجاد بلوکی از کشورهای متحد نیست و ایدئولوژی ندارد که آن را به دیگر کشورها تحمیل کند.

وی افزود: روسیه توانست اوضاع سوریه را سر و سامان دهد و روابط با ایران و ترکیه را توسعه بخشد.

به گفته این سیاستمدار روس، روسیه تلاش می کند تا با همه کشورهای همسایه خود روابط و همکاریهای سودمند متقابل داشته باشد.

وی در پایان گفت که اوضاع روسیه رو به ترقی و پیشرفت است و کشورهای رقیب آن در بحران قرار دارند.

معاون سابق دومای روسیه مدعی شد: آمریکا در حال افول است و اروپا پیر می شود وسقوط می کند و مانند آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان به لرزه افتاده است.

وی افزود: از چین نباید ترسید زیرا این کشور هیچ کسی را تهدید نمی کند و مدعی رهبری جهان نیست.

[ad_2]