کارشکنی های سرپرست فرمانداری رامهرمز سبب شد که برگزاری انتخابات هیئت رئیسه پارلمان مشورتی بانوان در این شهرستان پس از ۸ ماه باز هم به تعویق بیفتد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کاوش، انتخابات هئیت رئیسه پارلمان بانوان شهرستان رامهرمز که ۴۵ عضو آن، در اسفندماه سال گذشته توسط دستگاه ها و ارگان های دولتی، […]

کارشکنی های سرپرست فرمانداری رامهرمز سبب شد که برگزاری انتخابات هیئت رئیسه پارلمان مشورتی بانوان در این شهرستان پس از ۸ ماه باز هم به تعویق بیفتد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کاوش، انتخابات هئیت رئیسه پارلمان بانوان شهرستان رامهرمز که ۴۵ عضو آن، در اسفندماه سال گذشته توسط دستگاه ها و ارگان های دولتی، سمن ها وکانون های مذهبی و هنری با برگزاری انتخابات به فرمانداری معرفی شدند، با ترک جلسه از سوی موسی ممبینی، سرپرست فرمانداری شهرستان رامهرمز به تعطیلی کشیده شد.

گفتنی است، در جلسه ای که طی هفته گذشته به میزبانی فرمانداری رامهرمز و با حضور معاون فرماندار، مشاور فرماندار در امور بانوان، مسئول امور بانوان فرمانداری و ۳۳ عضو پارلمان مشورتی بانوان و با هدف « برگزاری انتخابات برای تعیین ۷ عضو هیئت رئیسه و معرفی آنان برای حضور در پارلمان استان» تشکیل شد، به بهانه غیبت سایر اعضا، از سوی سرپرست فرمانداری رامهرمز تعطیل اعلام شد.

موسی ممبینی در حالی برگزاری این نشست را متوقف کرد که به گفته حاضرین، جلسه در مسیر قانونی خود در حال جریان بود و غیبت اعضا خللی در عدم رسمیت آن ایجاد نکرده بود.