[ad_1] خبرگزاری مهر: ظهر امروز یکشنبه «موسی نیکوکار» رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد از سوی ضابطین قضائی دستگیر شد. پیش از این نیز «داوود گودرزی» عضو دیگر شورای اسلامی شهر بروجرد از سوی ضابطین قضائی دستگیر شده بود. بر اساس این گزارش در تاریخ ۳۱ تیرماه نیز معاون عمرانی استاندار لرستان و همچنین مدیرکل امور […]

[ad_1]

خبرگزاری مهر: ظهر امروز یکشنبه «موسی نیکوکار» رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد از سوی ضابطین قضائی دستگیر شد.

پیش از این نیز «داوود گودرزی» عضو دیگر شورای اسلامی شهر بروجرد از سوی ضابطین قضائی دستگیر شده بود.

بر اساس این گزارش در تاریخ ۳۱ تیرماه نیز معاون عمرانی استاندار لرستان و همچنین مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان از سوی ضابطین قضائی دستگیر شدند که پس از چند روز دستگیری، روز گذشته با قرار قانونی وثیقه آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری لرستان پیش از این در رابطه با دستگیری معاون عمرانی و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری لرستان گفته بود: پرونده این دو مدیر در رابطه با تخلفات مربوط به حوزه شهرداری‌ها است که مرتکب سو استفاده مالی شده‌اند، نه اینکه از اموال دولت بردارند، بلکه مساعدت برای اشخاصی که در شهرداری پرونده تخلفاتی یا جریمه داشته‌اند انجام داده‌اند و در مقابل این مساعدت نفع مالی برده‌اند.

بدری افزود: عدد و رقم این تخلف باید کارشناسی شود و بعداً مشخص می‌شود.

بر اساس این گزارش، ۱۴ نفر از مدیران متخلف لرستان و افراد مرتبط با آنها از سوی دستگاه قضائی تحت تعقیب قرار گرفته‌اند که عمده تخلفات این افراد در حوزه شهرداری‌ها و شوراهای شهر است. جزئیات پرونده این تخلفات را اینجا می‌توانید بخوانید.

[ad_2]