شهرداری با حساب مالی منفی تحویل شاعری شد
شهرداری با حساب مالی منفی تحویل شاعری شد

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: بر خلاف گفته های مطرح شده مبنی بر آماده پرداخت بودن کل حقوق اردیبهشت ماه شهرداری ، باید گفت نه تنها حقوقی در حساب نبود بلکه با منفی 9 میلیارد تومان تحویل سرپرست جدید شهرداری شد.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: بر خلاف گفته های مطرح شده مبنی بر آماده پرداخت بودن کل حقوق اردیبهشت ماه شهرداری ، باید گفت نه تنها حقوقی در حساب نبود بلکه با منفی ۹ میلیارد تومان تحویل سرپرست جدید شهرداری شد.

به گزارش کاوش، اسکندر لطفعلی زاده اظهار داشت: در جلسه علنی شورای شهر اهواز با موضوع استیضاح شهردار کتانباف، یکی از اعضای مخالف استیضاح گفته بود که کتانباف ۴۰ میلیارد تومان حقوق اردیبهشت را آماده پرداخت کرده است و در حساب شهرداری موجود است اما برخلاف گفته های ایشان بعد از روی کار آمدن آقای شاعری مشخص شده که حساب شهرداری ۹ میلیارد تومان کسری بودجه دارد و حساب به دلیل بدهی و اجرائیه چک مسدود است.

وی با نامناسب و ناهنجار توصیف کردن وضعیت شهرداری در بحث مالی، تصریح کرد: سرپرست شهرداری با راهکارهایی در تلاش است تا حساب مسدود شده را امروز یا فردا باز کند تا بتواند حقوق اردیبهشت ماه که مبلغ آن نیز تامین شده را در کمترین زمان ممکن پرداخت کند.

این عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه برای اولین بار در حقوق اردیبهشت ماه بنا است که به کارگران عیدی نیز پرداخت شود، تاکید کرد: دلیل استیضاح شهرداری بی انضباطی مالی و نابسامانی هایی بوده که در شهرداری وجود داشت و نباید شرایط به گونه ای نشان داده شود که شهرداری در شرایط عالی تحویل مدیر جدید شده است.

لطفعلی زاده انتخاب موسی شاعری برای سرپرستی و شهرداری اهواز را حاصل صدها ساعت گفتگو و ارائه برنامه در  تشکل جمنا و دیگر اعضای شورای شهر دانست و افزود: شورا در انتخاب جدید خود همه گزینه ها حتی بحث سابقه مد نظر وزارت کشور را در نظر گرفته و یک کار همه جانبه در انتخاب داشته است.

وی اظهار امیدواری کرد که مخالفین فرصت این تغییر مدیریت برای بخشیدن روحی تازه به شهر را نگیرند و اجازه دهند که شهردار جدید برنامه های خود را در شهرداری عملی کند.