حضور تعیین کننده ارتش در بیش از دوسوم روستاهای سیل‌زده خوزستان
حضور تعیین کننده ارتش در بیش از دوسوم روستاهای سیل‌زده خوزستان

نجات هموطنان سیل‌زده توسط خودروهای سنگین،قایق‌ها و بالگردهای ارتش و تخلیه مکان‌های تعیین شده توسط ستاد مدیریت بحران، از اولین اقدامات ارتش در زمان وقوع سیل بود.

هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: نجات هموطنان سیل‌زده توسط خودروهای سنگین،قایق‌ها و بالگردهای ارتش و تخلیه مکان‌های تعیین شده توسط ستاد مدیریت بحران، از اولین اقدامات ارتش در زمان وقوع سیل بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران در خوزستان، اظهار کرد: ارتش در بیش از دو سوم روستاهای سیل‌زده و تخلیه شده استان خوزستان و همچنین در انتقال وسایل منزل و حتی احشام سیل‌زدگان به نقاط امن و از پیش تعیین شده توسط ستاد مدیریت بحران و هلال‌احمر حضور تعیین کننده‌ای داشت.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی، ترمیم سیل‌بندهای آسیب دیده و جلوگیری از نفوذ آب، در دستورکار یگان‌های ارتش مستقر در منطقه جنوب قرار دارد و تمام امکانات مهندسی سنگین، سبک و نیروهای انسانی جهت پیشبرد این ماموریت تقویت شده است.

فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتشعنوان کرد: نجات هموطنان سیل‌زده توسط خودروهای سنگین،قایق‌ها و بالگردهای ارتش و تخلیه مکان‌های تعیین شده توسط ستاد مدیریت بحران، از اولین اقدامات ارتش در زمان وقوع سیل بود.

وی در پایان افزود: علی‌رغم نفوذ ناگهانی آب در سیل‌بندها، اولین کسانی که در جهت ترمیم و تحکیم آن‌ها اقدام میکنند مردم هستند و همانگونه که یک زمانی در برابر دشمن مقاومت کردند امروز نیز در برابر سیل ایستادگی خواهند کرد.