نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اکنون بیشترین ضربه ای که می‌خوریم بخاطر سد دز و ورودی زیاد و کم بودن ظرفیت این سد است، خواستار احداث سد بختیاری در بالا دست شد. به گزارش کاوش، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که ظهر […]

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اکنون بیشترین ضربه ای که می‌خوریم بخاطر سد دز و ورودی زیاد و کم بودن ظرفیت این سد است، خواستار احداث سد بختیاری در بالا دست شد.

به گزارش کاوش، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که ظهر امروز ( جمعه ۹ فروردین) با حضور رییس جمهور در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون سیل با اهتمام مسئولان کنترل شده اما با هشدارهایی که می‌دهند و سامانه‌ای که در پیش است. همچنان احتمال دارد به ویژه روستاها و مزارع حاشیه رودخانه‌ها آسیب ببینند.

وی افزود: مردم اهتمام دولت را نسبت به خسارات استان‌های دیگر مشاهده کرده‌اند و اگر خسارتی وارد شد، دولت به آنها وعده جبران مساعدت را خواهد داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اکنون بیشترین ضربه‌ای که میخوریم از جهت سد دز است که ظرفیت آن کم و ورودی زیاد است که راه حل اساسی همان ساخت سد بختیاری است.

موسوی جزایری عنوان کرد: این کار اگر شروع شود در حد امکانات و ظرفیت دولت به تدریج ساخته خواهد شد و انشالله قدم‌های خوبی را در زمان تصدی آقای روحانی شاهد باشیم.