معاون فرماندار ایذه گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر عمومی فعالیت امروز مدارس نوبت ظهر شهرستان ایذه در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد بود. مجاهد مقصودی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به آغاز بارندگی در این شهرستان و آبگرفتگی معابر عمومی اظهار کرد: […]

معاون فرماندار ایذه گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر عمومی فعالیت امروز مدارس نوبت ظهر شهرستان ایذه در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد بود.

مجاهد مقصودی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به آغاز بارندگی در این شهرستان و آبگرفتگی معابر عمومی اظهار کرد: با توجه به استقرار سامانه بارشی نسبتا قوی در سطح منطقه، بارش باران از صبح امروز در بسیاری از مناطق شهرستان ایذه با شدت آغاز شد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، حجم بارش‌ها در ظهر امروز به اوج خود خواهد رسید و وقوع رعد و برق و وزش باد شدید نیز دور از انتظار نخواهد بود.

معاون فرماندار ایذه گفت: با توجه به این مورد و آبگرفتگی معابر عمومی و همچنین خطراتی که دانش‌آموزان را تهدید می‌کند، ستاد بحران فرمانداری شهرستان تصمیم بر تعطیلی مدارس نوبت ظهر شهرستان ایذه کرد.

وی بیان کرد: با توجه به این تصمیم، فعالیت تمام مقاطع تحصیلی شهرستان ایذه تعطیل است و این تعطیلی شامل بانک‌ها و ادارات نمی‌شود.

مقصودی در پایان افزود: این تصمیم برای مدارس شهر ایذه، بخش مرکزی و بخش سوسن است و تصمیمی برای مدارس دهدز اتخاذ نشده است.