در قیمت گذاری سیلوی اهواز تخلفی آشکار صورت گرفته است
در قیمت گذاری سیلوی اهواز تخلفی آشکار صورت گرفته است
وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی اصرار به واگذاری سیلو با قیمت حداقلی می کنند و ما چاره ای جز ارسال نامه به سازمان بازرسی برای ورود به نحوه واگذاری سیلو و توقف آن نداشتیم.

کاوش: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کاوش واگذاری سیلوی اهواز با این قیمت تخلفی آشکار دانست و گفت: وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی اصرار به واگذاری سیلو با این قیمت حداقلی می کنند و ما چاره ای جز ارسال نامه به سازمان بازرسی برای ورود به نحوه واگذاری سیلو و توقف آن نداشتیم.

به گزارش کاوش، علی ساری در خصوص ارسال نامه ای از سوی نمایندگان اهواز به سازمان بازرسی کشور و در خواست توقف واگذاری سیلوی اهواز، بیان کرد: در قیمت گذاری سیلوی اهواز تخلفی آشکار صورت گرفته و این بنای تاریخی را مفت فروشی کرده اند.

وی ادامه داد: چطور ممکن است سیلویی در اهواز و مرکز شهر با این موقعیت استراتژیک چنین قیمت گذاری شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر از یک فرد عادی اهوازی هم می پرسیدند شاید قیمت سیلوی اهواز را بهتر می توانست قیمت گذاری کند.

ساری تاکید کرد: وقتی وزارت اقتصاد با همه پیگیری ها و تذکر ها اصرار به این واگذاری ها توسط سازمان خصوصی سازی دارد ناچارا به سازمان بازرسی کشور نامه نوشتیم تا به موضوع واگذاری ورود کند و جلوی این تخلف آشکار را بگیرد.

وی اضافه کرد: تا حصول به نتیجه و توقف واگذاری موضوع را پیگیری می کنیم و اگر لازم باشد به بازرسی و در نهایت قوه قضائیه هم شکایت می بریم.

نماینده اهواز اظهار داشت: بنای سیلوی اهواز به تازگی جز آثار ملی ثبت شده و سازمان میراث فرهنگی استان بعد از ثبت ملی، ورود دقیق و به موقعی جهت جلوگیری از این واگذاری داشته است.