شب های فرهنگی و هنری اهواز را تکرار کنید
شب های فرهنگی و هنری اهواز را تکرار کنید
در روزهایی که یاس و افسردگی به واسطه شرایط سخت اقتصادی فرصت خنده را از مردم گرفته و شاد بودن در حال فراموشی است...

کاوش: در روزهایی که یاس و افسردگی به واسطه شرایط سخت اقتصادی فرصت خنده را از مردم گرفته و شاد بودن در حال فراموشی است باید از هر برنامه ای که باعث می شود مردم کمی دل مشغولی های زندگی را از یاد ببرند و در کنار هم شاد باشند استقبال کرد و آن را به فال نیک گرفت، برنامه هایی مانند همین شب های فرهنگی هنری اهواز.

به گزارش کاوش، فرمانداری اهواز در شب های فرهنگی و هنری اهواز از ظرفیت های استان در بخش فرهنگ و هنر استفاده کرده تا برای ۵ ساعت هم که شده مردم دغدغه های غم نان و دیگر ناملایمتی های زندگی را نادیده بگیرند و سرگرم باشند، در این شب ها نمایشگاه تولیدات فرهنگی، کارناوال شادی برای کودکان، نمایش عروسک های مختلف، موسیقی کودک و موسیقی سنتی اقوام در چهار شب به اجرا درآمد.

وقتی در این شهر و استان همیشه صداهای ناشناخته ای بر طبل کینه و تفرقه قومی می کوبد، وقتی کسی برای یکی بودن و در کنار هم بودن مردم کاری نمی کند، برنامه های هنری فرهنگی اهواز فرصت مناسبی برای خندیدن و سرگرم بودن در کنار هم است، فرصتی برای فراموش کردن سن، جنسیت و وابستگی های قومی؛ فرصتی از جنس برابری و برادری.

بحث بر سر این نیست که این برنامه بدون هیچ عیب و نقصی و بدون کم و کاستی برگزار شده، بحث بر سر این است که برگزاری این برنامه ها در چنین شرایطی کاری پسندیده است و در ادامه راه هم می توان با تجربه به دست آمده و شناخت سلیقه مخاطب آن را ارتقاء دهند و با کیفیت بهتری برگزار کنند.

یاس، ناامیدی و تنهایی هر آدم قوی و با انگیزه ای را هم از پا در می آورد چه برسد به کسانی که در تهیه مایحتاج زندگی مانده باشند. آدمی به خنده و شادی نیاز دارد، به سرگرمی و دور هم بودن، به امیدواری به آینده؛ آدمی به برنامه هایی از جنس شب های فرهنگی هنری اهواز نیاز دارد تا معنای زندگی اجتماعی و با هم بودن را درک کند، آدمی نیازمند فرصتی است تا به هم شهریانش سلامی کند و احوالی بپرسد، نیاز دارد کسی کمک کند تا کمی حالش خوب شود.