وداع و بدرقه غمگینانه کارگران نیشکر هفت‌تپه با سید شهیدان خدمت/ آیت‌الله رئیسی برای ما مثل پدر بود
وداع و بدرقه غمگینانه کارگران نیشکر هفت‌تپه با سید شهیدان خدمت/ آیت‌الله رئیسی برای ما مثل پدر بود
جمعی از کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در تهران حضور یافتند و برای آخرین‌بار با آیت‌الله رئیسی «شهید جمهور» وداع کردند.

همزمان با مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت که با مشارکت جمعیت میلیونی مردم سراسر کشور همراه بود، جمعی از کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در تهران حضور یافتند و برای آخرین‌بار با آیت‌الله رئیسی «شهید جمهور» وداع کردند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این کارگران با در دست داشتن پلاکاردهای «یار و یاور کارگران هفت‌تپه» و «سیدالشهدای خدمت» به سوگ رئیس‌جمهور شهید و همراهانش نشستند و عهد و پیمان خود را برای ادامه راه او در رونق و آبادانی کشور تجدید کردند.

یکی از کارگران هفت‌تپه در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به توجه آیت‌الله رئیسی به حل مشکلات این واحد نیشکری، گفت: «آقای رئیسی برای ما مثل پدر بود و مشکلات چندساله کارگران را حل کرد.»

حضور کارگران نیشکر هفت‌تپه مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت و به‌عنوان نمادی از قدرشناسی همه کارگران نسبت به خدمات دولت مردمی، موردتوجه قرار گرفت.

مراسم وداع با شهدای خدمت؛ رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر همراهانشان که در سانحه دلخراش سقوط بالگرد به شهادت رسیدند، صبح چهارشنبه (دوم خرداد) در تهران و در میان خیل جمعیت سوگوار برگزار شد.

شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مدت سه سال خدمت صادقانه خود در دولت سیزدهم، هشت سفر به استان خوزستان داشتند و خدمات ارزنده‌ای را برای مردم این دیار به یادگار گذاشتند.

آیت‌الله رئیسی بارها پای درد دل کارگران هفت‌تپه نشست و رفع مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را در اولویت کاری خود قرار داده بود؛ به‌طوری‌که کارگران هفت‌تپه او را منجی این شرکت می‌دانند.

شرکت هفت‌تپه که پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم به دلیل اعتصاب‌های کارگری به سرخط اخبار تبدیل شده بود و صدها کارگر این شرکت آینده شغلی برای خود متصور نبودند، با تشکیل دولت سیزدهم و گره‌گشایی از مشکلات، توانست بار دیگر به رونق و آبادانی برسد.