معاون استاندار خوزستان: گره‌گشایی از پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد استان را مدیون دولت سیزدهم هستیم
معاون استاندار خوزستان: گره‌گشایی از پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد استان را مدیون دولت سیزدهم هستیم
نگاه ویژه دولت سیزدهم و گره‌گشایی از پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد، استان را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده است که این را مدیون ایشان هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به ۸ سفر شهید رئیسی به استان گفت: نگاه ویژه دولت سیزدهم و گره‌گشایی از پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد، استان را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده است که این را مدیون ایشان هستیم.

به گزارش کاوش اخبار، محمد خانچی در بازدید از پروژه‌های عمرانی اهواز ضمن تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت و هیئت همراه، اظهار داشت: شهید خدمت با خدمت بی‌منت و شبانه‌روزی به مسئولین اجرایی درس خدمت و مجاهدت به مسئولین اجرایی داد.

وی با اشاره به ۸ سفر شهید رئیسی به استان، افزود: ۸ سفر یک رئیس جمهور به استان خوزستان امری بی‌سابقه و منحصر به فرد و نشان اهمیت استان از دیدگاه و منظر این شهید بزرگوار بوده است.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان به فرمایش شهید خدمت در خصوص تبدیل استان به کارگاه عمرانی و سازندگی اشاره کرد و بیان کرد: نگاه ویژه دولت سیزدهم و گره‌گشایی از پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد، استان را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده است که این را مدیون ایشان هستیم.

خانچی همچنین در حاشیه بازدید از تقاطع غیرهم‌سطح شهدای غزه با اشاره به هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، گفت: بی‌شک هماهنگی دستگاه اجرایی سرعت اجرای پروژه‌های سطح استان را بالا می‌برد و شیرینی اجرای پروژه‌ها را به کام مردم دوچندان می‌کند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده انتظار داریم که سرعت انجام این پروژه دوچندان شود و با آغاز سال تحصیلی جدید شاهد بهره‌برداری این تقاطع باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان از پروژه تکمیل بلوار ولایت و کمربندی شرق اهواز، تقاطع غیر‌هم‌سطح شهید کجباف، تکمیل جاده صنایع فولاد و پارکینگ طبقاتی خیابان طالقانی و آخرین روند احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای غزه فلکه جمهوری بازدید کرد.

  • منبع خبر : تسنیم