معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از برگزاری 150 دوره آموزشی در سال جاری برای 3 هزار و 100 نفر از صنعتگران شاغل در واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان خبرداد.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، حسن چراغی گفت: ۱۵۰ دوره آموزشی تخصصی و مهارتی برای مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی و صنعتی، کارگاهی و خدماتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان برگزار شده است.

وی افزود: مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی برای توسعه فعالیتهای خود در حوزه های مختلف نیازمند دریافت آموزشهای نوین می باشند که برگزاری دوره های آموزشی برای افراد در راستای توانمند سازی و بهبود وضعیت آموزش نیروی انسانی شاغل در واحدهای صنعتی برگزار می شود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان اظهار داشت: دوره های آموزشی برگزار شده بیشتر در زمینه آموزش های مهارتی، مدیریتی، کارآفرینی، ایمنی و بهداشت و محیط زیست بود که برای ۳ هزار و ۱۰۰ نفر با ۴۲ هزار و ۷۳۶ نفر ساعت آموزشی برای واحدهای صنعتی برگزار شد.

چراغی با تاکید بر آموزش مهارتهای تخصصی به نیروی انسانی شاغل در واحدهای صنعتی گفت: این آموزشها موجب افزایش بهروری، فروش محصولات، استانداردهای کیفی، ایمنی و بهداشت، ارتقاء سطح مهارتی نیروی انسانی، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد شد.

گفتنی است مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از برگزاری دوره های آموزشی در شهرک صنعتی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی (شهرک صنعتی شماره۴) اهواز بازدید کرد.