بازدید فرماندار اهواز از روند ثبت نام نامزدهای انتخاباتی/ ثبت نام اولین نامزد انتخاباتی مجلس
بازدید فرماندار اهواز از روند ثبت نام نامزدهای انتخاباتی/ ثبت نام اولین نامزد انتخاباتی مجلس

فرماندار شهرستان اهواز همزمان با آغاز اولین روز از ثبت نام نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی از فرآیند انجام نام نویسی ها بازدید بعمل آورد.

جمال عالمی نیسی دقایقی پیش(صبح یکشنبه) در بازدید از روند ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در حوزه ی مرکزی( فرمانداری شهرستان اهواز) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس برنامه ی زمابندی اعلام شده  از ساعت ۸ صبح امروز با دستور وزیر کشور و براساس مفاد ماده ی ۴۵ ثبت نام از داوطلبین انتخاباتی با آمادگی کامل در اهواز بعنوان مرکز حوزه ی انتخابی اهواز، باوی،حمیدیه و کارون آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون یک نفر ثبت نام کرده، ادامه داد: به مدت هفت روز و روزانه ۱۰ ساعت از ثبت نام انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان اهواز بیان کرد: از داوطلبین خواهشمندیم در روزهای نخستین نسبت به اقدام ثبت نام کنند همچنین، اصل مدارک خود را به همراه داشته باشند و از آوردن همراه نیز خودداری کنند.

عالمس نیسی افزود: نام نویسی فقط در مرکز حوزه ی انتخابی( فرمانداری) انجام می شود و در حوزه های فرعی شهرستان کارون، حمیدیه و کارون صورت نمی گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت نام کاملا الکترونیکی است و در مجموع روند انتخابات از جمله ثبت نام، بجز فرآیند رای گیری و شمارش آراء بصورت الکترونیکی انجام می پذیرد.

فرماندار اهواز اذعان کرد: بالافاصله پس از ثبت نام داوطلب، مدارک وی بصورت آنلاین به ستاد انتخابات مرکزی، وزارت کشور و هیات نظارت، اعلام و در همان لحظه به ارگان های چهارگانه ارسال می شود.