آغاز طرح مشترک سپاه و نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت اجتماعی در اهواز
آغاز طرح مشترک سپاه و نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت اجتماعی در اهواز

 طرح مشترک مالک چهار با حضور بسیجیان و نیروی انتظامی با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در اهواز آغاز شد.

طرح مشترک مالک چهار با حضور بسیجیان و نیروی انتظامی با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در اهواز آغاز شد.

به گزارش کاوش اخبار فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عصر شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش مالک چهار اظهار داشت: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود نسبت به تامین امنیت اجتماعی همواره در تلاش است و به صورت شبانه روزی به مردم خدمت رسانی می کنند.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: بسیج نیز در ماموریت های خود برای کمک به نیروی انتظامی همواره آمادگی لازم را داشته و در ماموریت‌های مختلف اجتماعی در هر جایی که نیاز باشد مشارکت دارد.

وی افزود: در رزمایش مشترک مالک، نیروهای بسیج در گره‌ها و نقاطی که از پیش از سوی کارشناسان اطلاعاتی و عملیاتی تعیین شده در کنار نیروی انتظامی مستقر خواهند شد و برای اطمینان بخشی به حوزه امنیت روانی و اجتماعی مردم کمک خواهند کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان نیز گفت: طرح مالک چهار با هدف پیشگیری از وقوع جرم همچنین ارتقای سطح امنیت اجتماعی و ارتقای احساس امنیت شهروندان با استفاده از توان عملیاتی نیروهای بسیج و نیروی انتظامی در اهواز اجرایی و عملیاتی شد.

سردار سیدمحمد صالحی تصریح کرد: امید است این نیروهای خدمتگزار با یک هم افزایی بالا بتوانند امنیت پایداری را در مرکز استان محقق کنند.

وی یادآور شد: در این طرح نیروهای بسیج به صورت مشترک با نیروی انتظامی و یا به صورت جداگانه در نقاط مختلف و پر تردد حضور پیدا می‌کنند و با ناهنجاری‌های اجتماعی و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهند داشت.

پیش از این نیز در طرح های متعددی نیروهای بسیج برای برقراری امنیت مناطق شهرهای استان خوزستان به کمک مجموعه نیروی انتظامی آمده و در برقراری آرامش و امنیت نقش بسزایی داشته اند.

تامین امنیت مناطق مختلف خوزستان بخصوص شهرستان اهواز همواره یکی از مطالبات جدی مردم بوده است.

وقوع برخی حوادث و سرقت های به عنف در اهواز باعث آزرده خاطر شدن اذهان عمومی شده و همین امر باعث شد دستگاه‌های انتظامی و امنیتی به منظور پیشگیری از وقوع جرم همچنین برقراری امنیت اجتماعی طرح مالک چهار را اجرا کنند.

 

منبع: ایرنا