اولین پیست موتورکراس در اهواز افتتاح شد
 اولین پیست موتورکراس در اهواز افتتاح شد

 اولین پیست موتورکراس اهواز در مجموعه ورزشی غدیر افتتاح شد.

اولین پیست موتورکراس اهواز در مجموعه ورزشی غدیر افتتاح شد.

طی مراسمی امروز ۱۷ دی ماه پیست موتورکراس اهواز با حضور فرماندار اهواز، نایب رییس فدراسیون موتورسواری، اتومبیلرانی و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و پلیس راهور در مجموعه ورزشی غدیر اهواز به افتتاح رسید.

این پیست با قابلیت برگزاری مسابقات ملی و بین المللی، در مساحتی ۲ هکتاری در کنار پیست اتومبیلرانی اهواز واقع شده است. همچنین همزمان با افتتاح این پیست، رقابت های قهرمانی موتورکراس خوزستان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر استان در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، مسعود فلاحی فرماندار اهواز نیز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ان شاءالله بتوانیم باتوجه به ساخت این پیست که باعث ایجاد نشاط در بین جوانان شده است، از چنین کارهایی حمایت کنیم و به صورتی کار شود که همه جوانان بتوانند از این ظرفیت بهره مند شوند زیرا نشاط لازم است؛ اگر نشاط باشد اخلاق هست، اخلاق باشد معنوییت نیز است و اگر معنویت هم باشد دینداری هم وجود دارد.

وی بیان کرد: جامعه ورزش گسترده است و باید برای آن برنامه داشته باشیم. ضمن این که با تغییر مدیریت استان، یقینا می توانیم این مهم را به فال نیک بگیریم و در راستای حمایت از ورزش گام برداریم. ان اشاءالله بتوانیم با استفاده از ظرفیت ها و شرکت های موجود در راستای مسئولیت های اجتماعی شان برای کمک به ورزش بهره مند شویم.