بارندگی قابل توجه در خوزستان از یکشنبه پیش رو
 بارندگی قابل توجه در خوزستان از یکشنبه پیش رو

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:فعالیت موج نخست بارندگی در خوزستان اواخر وقت فردا پایان می یابد ولی موج جدید بارندگی که کل استان را دربر می گیرد از روز یکشنبه هفته آینده فعالیت خود را از جنوب غرب خوزستان شروع خواهد کرد. به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه زاری افزود:سامانه بارشی روز یکشنبه که با لایه […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:فعالیت موج نخست بارندگی در خوزستان اواخر وقت فردا پایان می یابد ولی موج جدید بارندگی که کل استان را دربر می گیرد از روز یکشنبه هفته آینده فعالیت خود را از جنوب غرب خوزستان شروع خواهد کرد.

به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه زاری افزود:سامانه بارشی روز یکشنبه که با لایه های میانی جو بخوبی همراهی می شود تا اواخر وقت روز دوشنبه سبب بارندگی قابل توجه و یکدست در خوزستان خواهد شد.
از فردا (جمعه) نیز تا اواخر روز دوشنبه آبهای شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی خوزستان متلاطم خواهد بود.
وی گفت: مجموع میزان بارندگی روزهای یکشنبه و دوشنبه بین ۳۰ تا ۴۰میلیمتر خواهد بود ولی به طور طبیعی در ارتفاعات میزان بارش ها بیشتر و در نقاط کوهستانی بارش ها نیز به صورت برف خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: بارش های ناشی ازاین سامانه به صورت سیلابی و نقطه‌ای نخواهد بود و آبگرفتگی چندانی در خوزستان مورد انتظار نیست.