پیش‌بینی جوی پایدار برای خوزستان در هفته جاری
پیش‌بینی جوی پایدار برای خوزستان در هفته جاری

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: جوی به نسبت پایدار در هفته جاری برای خوزستان پیش‌بینی می‌شود. به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه زاری بیان کرد: از امروز شنبه تا اواسط هفته آینده جوی به نسبت پایدار بر روی خوزستان حاکم خواهد بود و پدیده غالب مه رقیق یا غبار صبحگاهی و در بعضی ساعات وزش باد […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: جوی به نسبت پایدار در هفته جاری برای خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه زاری بیان کرد: از امروز شنبه تا اواسط هفته آینده جوی به نسبت پایدار بر روی خوزستان حاکم خواهد بود و پدیده غالب مه رقیق یا غبار صبحگاهی و در بعضی ساعات وزش باد متوسط پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شمال خلیج فارس از فردا تا روز دوشنبه مواج پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری همچنین با پیش بینی دریایی شمال خلیج فارس گفت: وضعیت هوای شمال خلیج فارس قسمتی ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده ، جهت باد شمال غربی گاهی جنوب شرقی، سرعت باد ۱۰ تا ۲۵ کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت ۳۵ کیلومتر در ساعت، ارتفاع موج ۳۰ تا ۷۵ گاهی ۱۰۵ سانتیمتر و شعاع دید هشت تا پنج کیلومتر پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته آغاجاری با ۲۷.۳ و دهدز با ۱۰ درجه سا نتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شدند؛ در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۲۶.۱ و حداقل به ۱۳.۱ درجه سانتیگراد رسید.