مهدیس اهواز؛20 سال در حسرت آسفالت!
مهدیس اهواز؛20 سال در حسرت آسفالت!

مردم مهديس به خصوص شهرک نورد و لوله واقع در جاده بنكداران التماس دعا دارند از باب رسيدگى به داد شان.

جناب آقاى امينى شهردار محترم كلانشهر اهواز.
زمانى كه شنيديم حضرتعالى قرار است سكان هدايت شهردارى بحران زده و به گل نشسته اهواز را برعهده بگيريد در ابتدا خوشحال شديم كه يك تفكر غير بومى مى آيد و از اين مفسده اى كه سالهاست به جان شهر افتاده نجاتمان مى دهد وجاى بسى خوشحالى وخرسندى است كه قدم اول محكم واستوار جلو آمديد.

اهواز شهرى است كه در همه مناطق آن از بى نظمى شهرى و كارهاى نشده و نكرده آثار بسيار مشهود است و نيازى به توضيح ندارد. يعنى با يك گردش دو يا سه ساعته در شهر بدون مكالمه با كسى به وجد خواهيد آمد از اين همه فعاليتى كه مديران ادوار قبل آمدند و نكردند و خدا را شكر رفتند.

منطقه مهديس از اين دست مناطق است كه سالها در بين اهواز و كارون در رفت و شد بوده و چند سالى است كه در حيطه منطقه 8 اهواز قرار گرفته است، اما حتى دريغ از يك دريغ! منطقه اى كه در دو سه سال اخير رشد قابل توجهى داشته و باعث شده تا سرمايه هاى بسيار خوبى درجهت ساخت و ساز به اين منطقه وارد شود كه با يك رسيدگى عادى ميتواند باعث رشد ودرآمدزايى براى شهردارى هم باشد.

اما متاسفيم كه بايد خدمت حضرتعالى برسانيم كه هيچ خدماتى از سوى شهردارى اهواز وارد اين
منطقه شهرى نمى شود و اينجا از هر حيث از توسعه شهرى جامانده است.

مردم مهديس به خصوص شهرک نورد و لوله واقع در جاده بنكداران التماس دعا دارند از باب رسيدگى به داد شان. نه آسفالتى، نه فضاى سبز و حتى پارك و زمين بازى، نه جاده درست و حسابى كه تردد را سهولت بخشد. آمار حوادث و تصادفات در جاده بنكداران هم كه جاى سوال ندارد.با يك بررسى كوچك درخواهيد يافت حكايت امر را. اميدواريم موفق باشيد.