زیبنده جمهوری اسلامی نیست مدیری ۱۰۰ میلیون حقوق بگیرد
زیبنده جمهوری اسلامی نیست مدیری ۱۰۰ میلیون حقوق بگیرد

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: زیبنده حکومت جمهوری اسلامی ایران نیست که مدیری ۱۰۰ میلیون تومان حقوق بگیرد، قطعاً با کمک بسیجیان دست اینها را قطع می‌کنیم. به گزارش کاوش اخبار به نقل از مهر، سید محمد عبدالنبی موسوی فرد در نمایش اقتدار ۱۰ هزارنفری بسیجیان استان خوزستان همزمان با سراسر کشور با و […]

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: زیبنده حکومت جمهوری اسلامی ایران نیست که مدیری ۱۰۰ میلیون تومان حقوق بگیرد، قطعاً با کمک بسیجیان دست اینها را قطع می‌کنیم.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از مهر، سید محمد عبدالنبی موسوی فرد در نمایش اقتدار ۱۰ هزارنفری بسیجیان استان خوزستان همزمان با سراسر کشور با و حضور مسئولان استان اظهار کرد: بسیجی یعنی انقلابی و پنج مورد از شاخصه‌های انقلابی را از نگاه مقام معظم رهبری باید مورد توجه جدی قرار داد؛ اولین مورد پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلامی و انقلاب است که باعث استمرار حرکت نظام می‌شود تا با تندبادها و تکانه‌های بیگانگان تکان نخورد.

وی با اشاره به اینکه نباید ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی را فراموش کرد، ادامه داد: دومین شاخصه هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای تحقق این آرمان‌هاست؛ اگر هدفمان تحقق این امر باشد در مقابل فشارها ایستادگی می‌کنیم و هرگز ناامید نمی‌شویم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه برخی‌ها به دنبال ناامید کردن جوانان هستند تا بگویند نمی‌شود به آرمان‌های والای کشور دست پیدا کرد، یادآور شد: پایبندی به استقلال کشور یکی دیگر از شاخصه‌های بسیجی انقلابی است به همین خاطر باید سبک زندگی اسلامی در مقابل فرهنگ منحط غربی داشته باشیم.

موسوی فرد با اشاره به اینکه مقید بودن به استقلال فرهنگی در کنار سیاسی و اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: تمدن نوین اسلامی در بخش ابزاری و متنی نباید فراموش شود؛ حساسیت داشتن در مقابل دشمن و تبعیت نکردن از نقشه‌های آنها برای کشور نیز از دیگر شاخصه‌های مهم است.

وی با اشاره به اینکه شاخصه بعدی که تقوای دینی و سیاسی است که بسیار اهمیت دارد، بیان کرد: یکی از مطالبات جدی مردم و به ویژه ایجاد عدالت اجتماعی و فساد ستیزی باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه سه ماه از عمر دولت می‌گذرد ولی به قول مقام معظم رهبری مردم از انتخابات خیر می‌بینند، عنوان کرد: مطالبه آب کشاورزی و شرب نباید در قالب تجمعات بروز داده شود، آن هم وقتی سبک زندگی عوض شده و اگر پشت سدها آب بود باید از مسئولان طلب آب داشت و این در حالی است که آب مرده زیر دریچه سد است و قابل انتقال نیست.

موسوی فرد انتقاد کرد: نمی‌توانیم بشنویم حقوق‌های نجومی هست و این در حالی است که کارگران شهرداری هشت ماه حقوق نگرفته‌اند؛ زیبنده حکومت جمهوری اسلامی ایران نیست که مدیری ۱۰۰ میلیون تومان حقوق بگیرد، قطعاً با کمک بسیجیان دست اینها را قطع می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم دیگر سوار ماشین کذایی شدن، در باز کردن و سفره‌های آن چنانی را نمی‌پسندند، گفت: مردم از فساد، تبعیض و بی‌عدالتی آزار می‌بینند؛ ما مردم ایران اسلامی با محرومیت کنار آمده‌ایم ولی در مقابل فساد و تبعیض قد علم می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: مطالبه جدی مقام معظم رهبری این است که حداقل سهم خوزستان از نیروهای بسیجی ۵۰۰ هزار نفر باشد، که یک دهم جمعیت استان می‌شود، آن وقت این حکومت بسترساز حکومت جهانی امام عصر (عج) می‌شود.