دستور استاندار برای تسریع در خدمات رسانی به مناطق آسیب دیده از آبگرفتگی در شوشتر
دستور استاندار برای تسریع در خدمات رسانی به مناطق آسیب دیده از آبگرفتگی در شوشتر

استاندار خوزستان در بازدید شبانگاهی از مناطق خسارت دیده از آبگرفتگی در شوشتر بر تسریع خدمات رسانی به این مناطق تاکید کرد. به گزارش کاوش اخبار، دکتر صادق خلیلیان شامگاه سه شنبه از مناطق خسارت دیده از آبگرفتگی شوشتر شامل منطقه شهرک علم الهدی، منطقه چشمه سوزن گر و مسکن مهر بازدید به عمل آورد. […]

استاندار خوزستان در بازدید شبانگاهی از مناطق خسارت دیده از آبگرفتگی در شوشتر بر تسریع خدمات رسانی به این مناطق تاکید کرد.

به گزارش کاوش اخبار، دکتر صادق خلیلیان شامگاه سه شنبه از مناطق خسارت دیده از آبگرفتگی شوشتر شامل منطقه شهرک علم الهدی، منطقه چشمه سوزن گر و مسکن مهر بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید ضمن گفتگو با اهالی این مناطق در جریان آخرین اقدامات و رسیدگی ها قرار گرفت و دستور تسریع در روند خدمات رسانی به این مناطق را صادر کرد.

استاندار خوزستان در حاشیه این بازدید با اشاره به وقوع بارندگی غیرمترقبه با شدت بالا و وارد شدن خسارت به برخی مناطق شوشتر گفت: سه محله شامل ۲۰۰ خانوار در این شهرستان تحت تاثیر این ابگرفتگی قرار گرفتند و آسیب دیدند.

خلیلیان یکی از دلایل خسارت‌های وارده به این مناطق مذکور را ناشی از بافت نامناسب شهری و عدم تمهیداتی که از قبل باید اندیشیده می‌شد عنوان کرد و گفت: محل عبور آب و مسیلی که در منطقه وجود دارد می‌بایست پیش از شروع بارندگی‌ها باز میشد تا سر ریز نکند و وارد خانه‌های مردم نشود.

وی هدف از بازدید میدانی از مناطق آسیب دیده را بررسی مشکلات مردم و ارزیابی رسیدگی مسئولان دانست و تاکید کرد: امیدوارم خسارت‌ها و مشکلات ایجاد شده برای اهالی این مناطق به سرعت جبران و برطرف شوند و در این راستا هماهنگی و تقسیم‌کاری میان دستگاه‌ها انجام شده است.

استاندار خوزستان بر برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از وقوع این قبیل حوادث در آینده تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد در چارچوب نظام توسعه شهری سازماندهی مجددی انجام شود تا از مشکلات آتی جلوگیری شود مناطقی که بازدید شد از مناطق محروم به شمار می‌روند که نیازمند رسیدگی ویژه است.