“مسجدسلیمان” شهری که ماه‌‌‌ها شهردار ندارد
“مسجدسلیمان” شهری که ماه‌‌‌ها شهردار ندارد

مسجد سلیمانی شهری است که سال‌هاست محل رفت و آمد شهرداران مختلفی بوده، همچنان مشکلاتش رفع نشده باقی مانده و گویی حالا قرار است امسال زمستان را هم بدون شهردار بهار کند.

تسنیم: مسجد سلیمانی شهری است که سال‌هاست محل رفت و آمد شهرداران مختلفی بوده، همچنان مشکلاتش رفع نشده باقی مانده و گویی حالا قرار است امسال زمستان را هم بدون شهردار بهار کند.
مسجد سلیمان شهری که ماه‌ها است، شهردار ندارد و اعضای شورای شهرش بر سر انتخاب شهردار اختلافات فراوانی دارند. شهری که سال‌هاست محل رفت و آمد شهردار ان مختلفی بوده، همچنان مشکلاتش رفع نشده باقی مانده و گویی حالا قرار است امسال زمستان را هم بدون شهردار بهار کند.

مردم این شهر از وضعیت موجود در شهر گلایه‌های فراوانی دارند. محمدی یکی از شهروندان مسجدسلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در چند ماه اخیر هیچگونه اقدامی از سوی شهرداری مسجدسلیمان ندیدم و خدمات‌‌رسانی انجام نمی‌شود. به نظر می‌رسد میان بگو‌مگوهای شورای شهر بیشترین ضرر متوجه مردمی خواهد شد که با هزاران امید دست به انتخاب زدند و از منتخبین خود انتظار آبادانی دارند.

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان البته در پاسخ به این انتقاد اظهار داشت: در 15 مرداد ماه نشستی با اعضای شورای شهر داشتیم و شهردار منتخب را معرفی کردیم، مراحل استعلامات این شورا حدود 50 روز طول کشید و در نهایت دو هفته‌ پیش که به ما اعلام کردند شهردار منتخب رد صلاحیت شده.

وی افزود: در طول این دو هفته ما گزینه‌های متعددی را با توجه به معیارها و شاخصه‌هایی که لازم هست، برای انتخاب یک شهردار بررسی کردیم.

عزیز قلی زمانپور گفت‌: ما با مشکلات عدیده‌ای در بدو ورود مواجه شدیم و حدود 170 ملیارد تومان شهرداری بدهی دارد که ما میراث‌دار مشکلاتی هستیم که متأسفانه در سال‌های گذشته به‌طور مطلوب انجام نشده، بابت همین بدهی‌هایی که شهرداری دارد حساب‌های شهرداری‌ مسدود هست و ما بابت امور اولیه از جمله پرداخت حقوق پرسنلی می‌بایست یک روال را طی کنیم تا بتوانیم حقوق پرسنل را پرداخت کنیم.

وی تاکید کرد: من از مردم مسجدسلیمان از مشکلات پیش آمده در شهر عذر خواهی می‌کنم و در روز‌های آینده شهردار مسجدسلیمان انتخاب می‌شود.

به گزارش تسنیم، عقب افتادن انتخاب شهردار در شهری مانند مسجدسلیمان که به شهر اولین ‌ها معروف است، نه تنها سبب بلاتکلیفی پروژه‌ها و عدم نظارت بر پیشبرد امورات شهری است می تواند آثار بلند مدتی در از دست دادن فرصت ها داشته باشد.

یکی از مطالبات مهم مردم مسجدسلیمان از دستگاه‌های نظارتی پیگیری موضوع عدم انتخاب شهردار هستند که البته با اظهارات رئیس شورای شهر امیدواریم این مهم هرچه زودتر به سرانجام برسد و شهر است بلاتکلیفی و نداشتن شهردار رهایی یابد.