رئیس قوه قضاییه به خوزستان می‌آید
رئیس قوه قضاییه به خوزستان می‌آید

سخنگوی قوه قضاییه از سفر رئیس دستگاه قضا به استان خوزستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، ذبیح الله خداییان گفت: فردا سفر ریاست قوه قضاییه به استان شهید پرور خوزستان را داریم و در این سفر، مسولان عالی قضایی ریاست قوه قضاییه را همراهی می‌کنند. وی افزود: سعی می‌شود خدمات قوه […]

سخنگوی قوه قضاییه از سفر رئیس دستگاه قضا به استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، ذبیح الله خداییان گفت: فردا سفر ریاست قوه قضاییه به استان شهید پرور خوزستان را داریم و در این سفر، مسولان عالی قضایی ریاست قوه قضاییه را همراهی می‌کنند.

وی افزود: سعی می‌شود خدمات قوه قضاییه بر پایه فناوری به مردم ارایه شود. در این راستا در سازمان ثبت، جهت تسریع مردم درگاه الکترونیکی “ثبت من” را ایجاد کردیم.

‌خداییان با اشاره به راه اندازی سامانه امضای الکترونیک ادامه داد: این سامانه از روز شنبه در یکی از استان‌ها بصورت آزمایشی راه اندازی می‌شود بخصوص در بخش ثبت شرکت ها.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در این دوره تحول و تعالی وضع زندان‌ها در دستور کار قرار گرفت و در مدت ۱۰۰ روز از دوره مدیریت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای اقدامات صورت گرفته با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست. در این مدت ۲۹ هزار بازدید از زندان توسط روسای کل، دادستان‌ها و قضات دادگستری صورت گرفته است. بیش از ۷ هزار  ملاقات الکترونیکی صورت گرفته است.

بیش از ۱۵ هزار نفر در این مدت به مرخصی رفتند و بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر نیز مشمول عفو شدند که این آمار جدای از  عفو اخیر است و نزدیک  به ۲۳ هزار زندانی مشمول نهاد‌های ارفاقی شدند و حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از پابند الکترونیکی استفاده کرده‌اند.