آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در خوزستان/ بیش از ۷۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان فعال است
آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در خوزستان/ بیش از ۷۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان فعال است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان با بیان این‌که بیش از ۷۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان فعال است، گفت: در ۱۸ جایگاه سوخت در خوزستان می‌توان با کارت سوخت اقدام به سوخت‌گیری کرد.

ایسنا: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان با بیان این‌که بیش از ۷۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان فعال است، گفت: در ۱۸ جایگاه سوخت در خوزستان می‌توان با کارت سوخت اقدام به سوخت‌گیری کرد.

نعمت‌الله نجفی، در خصوص آخرین وضعیت جایگاه‌های توزیع سوخت در خوزستان اظهار کرد: هنوز وضعیت جایگاه‌های عرضه بنزین خوزستان به حالت عادی بازنگشته است. وقتی مشکلی پیش می‌آید باید برای حل آن فرصت داده شود و ما نیز در تلاش هستیم تا مشکل را حل کنیم.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد جایگاه‌های سوخت خوزستان فعال است و در تلاش هستیم تا یکی یکی همه آن‌ها را وارد مدار کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان گفت: تقریبا از همه پمپ بنزین‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت بازدید کرده‌ام و خوشبختانه مشکل خاصی در  زمینه عرضه سوخت وجود ندارد.

نجفی ادامه داد: در حال حاضر در ۱۸ جایگاه سوخت در خوزستان می‌توان با کارت سوخت اقدام به سوخت‌گیری کرد و امیدواریم تا پایان ظهر امروز، بتوانیم این تعداد را به ۴۰ جایگاه برسانیم تا مردم بتوانند با کارت سوخت بنزین بزنند.

وی افزود: در شهرستان اهواز در حال حاضر در ۵ جایگاه سوخت می‌توان به وسیله کارت سوخت بنزین زد و اقدام به سوخت‌گیری کرد اما زمان می‌برد تا همه جایگاه‌ها فعال شوند و بتوان با کارت سوخت در آن‌ها سوخت گیری کرد.