فعال شدن ۳۱ جایگاه عرضه سوخت در خوزستان
فعال شدن ۳۱ جایگاه عرضه سوخت در خوزستان

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان گفت: در حال حاضر ۳۱ جایگاه عرضه سوخت در استان فعال شده و به رانندگان خودروها خدمات سوخت رسانی ارائه می کنند.

ایرنا: مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان گفت: در حال حاضر ۳۱ جایگاه عرضه سوخت در استان فعال شده و به رانندگان خودروها خدمات سوخت رسانی ارائه می کنند.

نعمت اله نجفی روز سه شنبه اظهار داشت از ظهر امروز به دنبال حمله سایبری به سامانه سوخت رسانی ، عرضه سوخت در جایگاههای کشور و به تبع در استان خوزستان با مشکلاتی مواجه شد که با تلاشهای انجام شده ۳۱ جایگاه سوخت در استان وارد مدار شده و اکنون به صورت دستی به خودروها بنزین و گازوئیل ارائه می کنند.

وی افزایش قیمت بنزین را یک شیطنت و شایعه دانست و گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و افزایش قیمت بنزین در دستور کار قرار ندارد.

وی گفت: در حال حاضر ۱۲ جایگاه عرضه سوخت به آدرس برادران موسوی، حمدی، خاتم، ایثار، الهائی ، رامین، خالدی، پرشین یک، کوروش، سرمازین یک ، مرعشی و غفاری در بخش مرکزی اهواز، وحید لالی در مسجد سلیمان، شرکتی ، شنیدری و عقیلی در شوشتر، عطاف و بدرقه در رامهرمز، خواجوی ،احمدی، دز، صداقت، جندی شاپور و سردشت در دزفول، شهدای هویزه در سوسنگرد، ارجان سوخت، فراسوخت، ساغری و فرزانه در بهبهان، صیدون و باغملک در ایذه فعال و هم اکنون در حال ارائه سوخت به رانندگان هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم دیگر جایگاههای سوختی را به صورت دستی فعال کنیم تا رانندگان برای سوختگیری خودروهای خود مشکلی نداشته باشند.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی اهواز گفت: اختلال در سیستم رایانه ای جایگاههای سوخت، کشوری است و کارشناسان فنی این شرکت در تلاش برای رفع اختلال هستند و به زودی این مشکل حل خواهد شد.

همچنین مدیر عامل پخش فرآورده های نفتی جنوب خوزستان گفت: هشت جایگاه سوخت در شهرستانهای آبادان( سه جایگاه)، اروندکنار، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و امیدیه به صورت دستی فعال و هم اکنون به رانندگان خدمات سوختی ارائه می دهند.

استان خوزستان 219 جایگاه سوخت دارد.