سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد

آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار و “سید حجت اله موسوی” با حکم مدیرعامل به عنوان سرپرست این دفتر منصوب شد.

آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار و “سید حجت اله موسوی” با حکم مدیرعامل به عنوان سرپرست این دفتر منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ در آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر روابط عمومی که با حضور شورای معاونین شرکت برگزار شد با بیان اینکه زحمات شایسته ای در دوران مدیریت تورج فتاحی در روابط عمومی انجام شده است، گفت: امیدواریم این مسیری که در روابط عمومی آغاز شده به صورت بهتری در دوران تصدی آقای موسوی که از نیروهای توانمند، ارزشی و انقلابی است تداوم داشته باشد.

وی افزود: روابط عمومی نقش موثر و انکارناپذیری در رسیدن به اهداف شرکت در درون و بیرون سازمان دارد و باید در این راستا گام بردارد.

کیوان خورسند عضو هیئت مدیره و معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز در آیین معارفه “سید حجت اله موسوی” که در دفتر روابط عمومی با حضور کارکنان روابط عمومی برگزار شد، بیان کرد: روابط عمومی یک مساله چند وجهی و چند جانبه است که با بخش های دیگر شرکت قابل مقایسه نیست  و شرایط کاری خاص خود را می طلبد.

وی افزود: آقای موسوی از نیروهای قدیمی شرکت است که خاک صحنه را خورده است و می تواند با ایجاد همدلی و تجربه ای که دارد اهداف شرکت را محقق سازد.

موسوی نیز در آیین معارفه خود با تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل برای انتخاب وی، گفت: روابط عمومی آیینه تمام نمای شرکت است که در در راستای اهداف شرکت در دو بخش ایجاد همدلی و همگرایی در درون سازمان و ارتباط و ارائه دستاوردهای شرکت در بعد بیرونی باید انجام وظیفه کند.

وی افزود: این اهداف محقق نخواهد شد مگر آنکه با تعامل و همدلی در کنار همدیگر قرار بگیریم و اهداف سازمان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

بر اساس این گزارش، سید حجت اله موسوی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بوده و سابقه 23 سال کار را در صنعت آب و برق خوزستان دارد و از بدو تاسیس شرکت برق منطقه ای خوزستان در این شرکت مشغول بکار بوده است. وی پیش از این رئیس گروه دفتر مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بوده و با حفظ سمت، سرپرست دفتر روابط عمومی شده است.

پیش از این تورج فتاحی مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان بوده که در آیین تکریم و معارفه از زحمات وی تقدیر شده است.