شرکت برق منطقه ای خوزستان در بین دستگاه های اجرایی استان رتبه دوم را کسب کرد
شرکت برق منطقه ای خوزستان در بین دستگاه های اجرایی استان رتبه دوم را کسب کرد

شرکت برق منطقه ای خوزستان رتبه دوم دستگاه های اجرایی را در هشتمین جشنواره شهید رجایی استان خوزستان کسب کرد.

شرکت برق منطقه ای خوزستان رتبه دوم دستگاه های اجرایی را در هشتمین جشنواره شهید رجایی استان خوزستان کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، این شرکت در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان (سال 99) که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با هدف آگاهی از میزان مطلوبیت و کیفیت فعالیت ها، برگزار شده در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در بین 64 دستگاه اجرایی استان برای اولین بار رتبه دوم را کسب کرد.
از مجموع 2000 امتیاز عمومی و خصوصی شرکت برق منطقه ای خوزستان در این جشنواره 1946.43 امتیاز را کسب کرده است.
جشنواره شهید رجایی در پنج محور عمومی اصلاح ساختار سازمانی، محور توسعه دولت الکترونیک، محور مدیریت سرمایه انسانی، محور ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و محور استقرار نظام مدیریت عملکرد در 21 شاخص و 1000 امتیاز مورد ارزیابی قرار گرفته که در این بخش شرکت برق منطقه ای خوزستان 946.66 امتیاز را کسب کرده است.
در بخش اختصاصی نیز 5 شاخص توسعه ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع، توسعه طول خطوط انتقال و فوق توزیع، پایداری شبکه انتقال، پایداری شبکه فوق توزیع و میزان تعامل موثر با شرکت مادر تخصصی توانیر در خصوص وضعیت پروژه های در دست اقدام در 1000 امتیاز مورد ارزیابی قرار گرفت که شرکت برق منطقه ای خوزستان 999.77 امتیاز را کسب کرد و در مجموع دو شاخص و عمومی و اختصاصی رتبه دوم را به دست آورد.
در آیین برگزاری جشنواره شهید رجایی که به صورت مجازی برگزار شد از محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به دلیل کسب رتبه دوم در بین دستگاه های اجرایی با اهدای لوح تقدیرو تندیس جشنواره قدردانی شد.
همچنین از علیرضا اتحاد مسئول نظارت بر فرایند ارزیابی عملکرد در سطح شرکت و رئیس گروه بهره وری و تعالی، اشکان نظام پور مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات، ابراهیم زلقی مجری مهندسی ارزش و مدیریت پروژه های انتقال و علی اصغر فرخی راد مدیر دفتر خدمات مشترکین به عنوان نفرات موثر در ارزیابی عملکرد شرکت برق منطقه ای خوزستان با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.
بر اساس این گزارش، پیش از این در سال 97 شرکت برق منطقه ای خوزستان در بین دستگاه های اجرایی استان رتبه سوم را کسب کرده بود.