استاندار: سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان ساخته می شود
استاندار: سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان ساخته می شود

استاندار خوزستان گفت: به دنبال ساخت سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان هستیم.

استاندار خوزستان گفت: به دنبال ساخت سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان هستیم.
به گزارش کاوش اخبار صادق خلیلیان در نشست شورای مسکن خوزستان که امروز ۲۳ شهریورماه در اهواز برگزار شد، در خصوص طرح های تولید مسکن در خوزستان اظهار کرد: در بحث طرح های تولید مسکن در خوزستان، باید روند انجام طرح های در دست اقدام تسریع شود.

وی افزود: همچنین باید اقدامات جدیدی برای تولید مسکن در استان داشته باشیم تا تولید مسکن در خوزستان افزایش یابد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در راستای طرح های جدید ساخت مسکن در خوزستان، زمین مورد نیاز برای ساخت ۲۴ هزار واحد تامین شده است.

خلیلیان عنوان کرد: ما به دنبال ساخت سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان هستیم و در این زمینه برای تامین زمین این واحدها در حال برنامه ریزی هستیم.

وی ادامه داد: با انجام این کار و تسریع در روند ساخت این واحدها، به دنبال آن هستیم تا مشکلات مسکن در شهرهای مختلف خوزستان را کاهش دهیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: در این راستا زمین های مرتبط با منابع طبیعی، نیروهای مسلح و سایر دستگاه های دولتی، شرکت ها و موسسات دولتی می تواند در اختیار ساخت مسکن در خوزستان قرار بگیرد.

خلیلیان گفت: این زمین ها در حال شناسایی هستند و بر اساس قانون از دستگاه ها گرفته خواهد شد و در اختیار تولید مسکن قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برخی از شرکت ها و سازمان های دولتی تاسیسات فرسوده درون شهرها دارند که مانع توسعه شهرها شده است. این بخش ها در اختیار تولید مسکن قرار داده خواهد شد تا مشکل مسکن شهروندان خوزستان مرتفع شود.