آغاز سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی اهواز
 آغاز سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی اهواز

اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در اطلاعیه ای از آغاز خدمات دهی ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز از مورخ یکشنبه ۳۱ مردادماه خبر داد. به گزارش کاوش اخبار، محمد نصیری فر مدیر اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: با عنایت به اتمام زمان مصوبه و ابلاغیه فرمانداری اهواز و عدم ابلاغیه […]

اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در اطلاعیه ای از آغاز خدمات دهی ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز از مورخ یکشنبه ۳۱ مردادماه خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار، محمد نصیری فر مدیر اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: با عنایت به اتمام زمان مصوبه و ابلاغیه فرمانداری اهواز و عدم ابلاغیه جدید مبنی بر تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی به اطلاع شهروندان محترم می رساند سرویس دهی و فعالیت اتوبوس های درون شهری اهواز از مورخ ۳۱ مردادماه در دو شیفت صبح و بعدازظهر آغاز خواهد شد.
وی یادآور شد پیش از این با مصوبه ستاد مدیریت کرونا و فرمانداری شهرستان اهواز، اتوبوس های درون شهری به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت دو هفته تعطیل شده بود که پس از سپری شدن مقطع زمانی مصوبه، سرویس دهی همانند سنوات گذشته انجام خواهد شد.