فروش فوق‌العاده محصولات سایپا ویژه خرداد آغاز شد +جدول فروش
فروش فوق‌العاده محصولات سایپا ویژه خرداد آغاز شد +جدول فروش

شرایط فروش فوق‌العاده 5محصول سایپادر نیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

شرایط فروش فوق‌العاده 5محصول سایپادر نیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش کاوش اخبار، در این طرح 5 محصول تیبا صندوقدار با رینگ فولادی، تیبا 2 با رینگ فولادی، ساینا دنده با رینگ فولادی، ساینا S و کوئیک S با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است.

این مرحله از فروش فوق‌العاده، از سه شنبه 18 خرداد به مدت 3 اجرایی می شود و به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده کماکان اجرا می‌شود.

مشتریان نهایی برای ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد. همچین رنگ خودروهای ارائه شده در این طرح فقط سفید می باشد

شرایط عمومی بخشنامه فروش فوق‌العاده

– محدوديت كد ملي براي ثبت نامها اعمال خواهد شد. ( هر كد ملي مجاز به ثبت نام يك دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سايپا و ايران خودرو ميباشد )

-حداقل سن متقاضيان خريد خودرو 18سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگي خودرو حداقل پايه سوم ميباشند.

-امكان صلح (خريد انصرافي) و انتقال خودرو بصورت وكالتي وجود ندارد.

-متقاضي طي 48ماه گذشته ثبت نام و صدور فاكتور خودرو نزد شركتهاي سايپا و ايران خودرو نداشته باشد .

-امكان ثبت نام براي متقاضي داراي پلاك فعال انتظامي ( نصب بر روي خودرو ) ميسر نميباشد .

-متقاضياني كه داراي پلاك انتظامي فعال يا فاقد گواهينامه رانندگي بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمايندضمن كم لم يكن تلقي شدن ثبت نام،تا 3سال امكان ثبت نام در بخشنامه هاي فروش در دو شركت خودروسازي سايپا و ايران خودرو را نخواهند داشت .

-شماره كارت،شماره حساب بانكي و شماره شبا كه در آينده وجوه خريد خودرو از آن به حساب شركت خودروساز واريز ميگرددالزاماً بايد متعلق به شخص متقاضي باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا)، تمام مسئوليت آن متوجه متقاضي ثبت نام كننده خواهد بود

-شماره تلفن همراه اعلام شده ميبايست متعلق به شخص متقاضي باشد.

-كدپستي متقاضي ثبت نام كننده و كد نمايندگي انتخابي توسط مشتري ميبايست از يك استان باشند. بديهي است پس از انتخاب كد نمايندگي ، امكان تغيير نمايندگي تحويل گيرنده وجود نداشته و مسئوليت آن بر عهده گروه سايپا نمي باشد.

-مشتريان ميبايست پس از كاركرد 1000كیلومترو حداكثر 5ماه از تاريخ تحويل خودرو براي انجام سرويس اوليه به نمايندگيهاي گروه خودروسازي سايپا مراجعه نمايند در غير اينصورت گارانتي خودرو ابطال می شود.

جدول فروش به شرح زیر می باشد:

فروش فوق‌العاده محصولات سایپا ویژه خرداد آغاز شد (+جدول فروش و چگونگی جزئیات ثبت نام)