شکست نفت آبادان مقابل استقلال/ تساوی فولا و تراکتور سازی
شکست نفت آبادان مقابل استقلال/ تساوی فولا و تراکتور سازی

استقلال در شبی که برتری کاملی نسبت به صنعت نفت داشت، به لطف گل دقیقه 94 آرمان رمضانی، موفق به شکست میزبان خود شد. به گزارش “ورزش سه”، در دیداری معوقه از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر، استقلال در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و در حالیکه این دیدار با نتیجه بدون گل […]

استقلال در شبی که برتری کاملی نسبت به صنعت نفت داشت، به لطف گل دقیقه 94 آرمان رمضانی، موفق به شکست میزبان خود شد.

به گزارش “ورزش سه”، در دیداری معوقه از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر، استقلال در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و در حالیکه این دیدار با نتیجه بدون گل رو به پایان بود، این آرمان رمضانی بود که در دقیقه 94 با حضوری به موقع و تیزهوشی بالا، موفق شد قفل دروازه میزبان را باز کند.

در این بازی که 36 دقیقه نخست آن کاملا کسل کننده و بدون خلق موقعیت پیش رفت، با سرنگونی قایدی درون محوطه جریمه یخ بازی آب شد که البته حمید حاج ملک داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و با یک کارت زرد نیز باشوی کوچک را جریمه کرد.

در دقایق پایانی بازی صنعت نفت چند فرصت را به روی دروازه استقلال خلق کرد که سیدحسین حسینی با ایستادگی در برابر شوت های بازیکنان آبادانی، مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد تا بازی بدون گل در نیمه نخست به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم بغلانی کاپیتان صنعت نفت با خطایی پشت محوطه جریمه مهدی قایدی را سرنگون کرد که داور مسابقه یک کارت قرمز را به او نشان داد تا آبادانی ها تقریبا نیمه دوم را با یک یار کمتر دنبال کنند.

حملات استقلالی ها راهی به دروازه صنعت نفت پیدا نکرد تا اینکه این آرمان رمضانی بود که نخستین گل خودش را با پیراهن آبی پوشان به ثمر رساند. یک ارسال بلند به روی دروازه با ضربه رو به عقب محمد طیبی همراه شد ولی رمضانی با تعقیب توپ و ضربه ای چیپ و زیبا، توپ را از بالای سر گروسیان عبور داد و در دقیقه 94 تک گل بازی را به ثمر رساند.

دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور نیز با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

در بازی تیم های فولاد و تراکتور در هفته بیستم لیگ برتر که به دلیل حضور دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا 2021 به تعویق افتاده بود، امشب در اهواز برگزار شد. این دیدار از حساسیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود و شاگردان نکونام و خطیبی برای جا نماندن از قافله مدعیان کسب سهمیه نیاز به کسب هر سه امتیاز داشتند.

 

فولاد که پس از بازگشت از آسیا یک برد و یک باخت در لیگ برتر کسب کرده و با پیروزی در جام حذفی پای به این دیدار گذاشته بود مقابل تراکتوری قرار گرفت که در بازگشت از آسیا طعم برد را نچشیده بود. این تیم در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر به نتیجه مساوی دست یافته بود و در جام حذفی هم شکست خورده بود. حاصل رقابت دو تیم در بازی امشب برنده ای به همراه نداشت و فولاد و تراکتور با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند.

 

با یک امتیاز این دیدار، فولاد 31 امتیاز شد و رتبه ششمی اش تغییر نکرد. تراکتور اما با تک امتیازی که از این دیدار خارج از خانه کسب کرد، با 30 امتیاز و یک رده صعود در مکان هفتم جدول رده بندی قرارگرفت.