امام جمعه موقت اهواز: مردم برای مقابله با دشمنان پای صندوق‌های رای حاضر شوند
امام جمعه موقت اهواز: مردم برای مقابله با دشمنان پای صندوق‌های رای حاضر شوند
مردم ولایتمدار خوزستان برای مقابله با مستکبران دنیا و دشمنان انقلاب اسلامی پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: مردم ولایتمدار خوزستان برای مقابله با مستکبران دنیا و دشمنان انقلاب اسلامی پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی جمعه با حضور در شعبه اخذ رای حسینیه عاشقان ثارالله اهواز بیان کرد: افرادی که دل در گرو انقلاب اسلام ندارند برای سرنوشت ایران و خانواده‌های خود و سرافرازی کشور در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
وی گفت: حضور در انتخابات به معنی رقم زدن آینده ایران است به همین دلیل حضور حداکثری مردم برای پیگیری و حل مشکلات مالی، اشتغال و مسکن‌ جوانان ضروری است.

حجت الاسلام حاجتی ادامه داد: مردم ایران مدیون خون شهدا هستند ، شهدا جان خود را فدا کردند تا ایران و انقلاب اسلامی باقی بماند به همین دلیل همه اقشار مردم به احترام شهیدان این سرزمین باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند و از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

 با انصراف زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی؛ «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور، جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها در حال برگزاری است.