معاون عمرانی استانداری خوزستان: تفاهم نامه اولیه ادامه کار مترو اهواز در دهه ولایت منعقد می‌شود
معاون عمرانی استانداری خوزستان: تفاهم نامه اولیه ادامه کار مترو اهواز در دهه ولایت منعقد می‌شود
همه ظرفیت‌های ملی و استانی را برای بهره‌برداری از مترو اهواز به‌کار خواهیم گرفت و این اراده در شورای شهر اهواز نیز وجود دارد.

جلسه بررسی پیشنهادات سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی قطار شهری اهواز با حضور معاون استاندار و شهردار اهواز برگزار شد.

به گزارش کاوش اخبار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان این مطلب که یکی از موضوعاتی که هر هفته استاندار دنبال می‌کند تا هر چه زودتر راه‌اندازی شود، موضوع مترو اهواز است، گفت: تعیین تکلیف حقوقی مترو کار بزرگی بود که در نتیجه همدلی کلیت مجموعه استان رخ داد.

 محمد خانچی تصریح کرد: همه دستگاه‌های استان این آمادگی را دارند که از مترو اهواز با یک پشتوانه ملی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه نگاه ملی برای راه‌اندازی مترو اهواز وجود دارد، بیان کرد: تفاهم نامه اولیه ادامه کار مترو اهواز در دهه ولایت با حضور وزیر کشور منعقد شود.

رضا امینی شهردار اهواز نیز در این نشست گفت: یکی از مطالبات جدی شهروندان اهوازی از مدیریت شهری، تعیین تکلیف موضوع مترو است.

وی مترو را نماد توسعه شهری دانست و گفت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای راه‌اندازی مترو اهواز با چند سناریو پیش‌بینی شده است و امیدواریم پس از وقفه چند ساله شاهد بهره‌برداری از مترو اهواز باشیم.

شهردار اهواز گفت: همه ظرفیت‌های ملی و استانی را برای بهره‌برداری از مترو اهواز به‌کار خواهیم گرفت و این اراده در شورای شهر اهواز نیز وجود دارد.