مصدوم شدن هفت کارگر خانم در حادثه واژگونی پیکان وانت در دزفول 
مصدوم شدن هفت کارگر خانم در حادثه واژگونی پیکان وانت در دزفول 
واژگونی یک دستگاه خودرو پیکان وانت در نزدیکی چهار راه آوج این شهرستان، مصدومیت هفت نفر از سرنشینان این خودرو را در پی داشت.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پیکان وانت در نزدیکی چهار راه آوج این شهرستان، مصدومیت هفت نفر از سرنشینان این خودرو را در پی داشت.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، رضا معمارزاده روز دوشنبه اظهار کرد: حوالی ساعت چهار و ۲۵ دقیقه بامداد امروز، گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان وانت حامل کارگران کشاورزی در نزدیکی چهارراه آوج به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان اعلام و ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای شمس آباد و منتظران به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه منجر به مصدومیت هفت نفر از سرنشینان خودرو حامل کارگران شد که همگی این مصدومان بانو بودند، ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند و خوشبختانه حال عمومی همه آنها مساعد گزارش شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول ضمن اشاره به ایمن نبودن پیکان وانت‌ها برای حمل افراد، تاکید کرد: خودروهای حمل و نقل مثل پیکان وانت و نیسان معمولا برای حمل کالا و بار ساخته شده‌اند و برای حمل افراد، ایمنی کمتری دارند و ممکن است به عواقب جدی مانند حوادث رانندگی و آسیب‌های جسمی رخ دهد.

جا به جایی غیرایمن کارگران مزارع کشاورزی که اغلب بانوان هستند توسط وانت بار و نیسان انجام می‌شود که تردد این خودروها در ساعات اولیه صبح وانت بار در جاده‌های منتهی به زمین‌های کشاورزی محسوس است.

دی ماه سال گذشته نیز واژگونی یک دستگاه وانت‌بارحامل کارگران زن کشاورزی در محور دزفول در استان خوزستان، ۹ زخمی بر جا گذاشت.