شورای نگهبان: هر زمان که بررسی‌ها تمام شود اسامی کاندیداها اعلام می‌شود
شورای نگهبان: هر زمان که بررسی‌ها تمام شود اسامی کاندیداها اعلام می‌شود
تمام تلاش‌مان این است به محض اینکه بررسی پرونده‌ها به اتمام رسید، در اسرع وقت نتایج را به وزارت کشور اعلام کنیم؛ اگر فردا شد فردا و اگر پس فردا شد، پس فردا.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: رأی‌گیری مخفی است و هیچ کدام از اعضا اطلاعی از رأی اعضای دیگر ندارند.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از خبرگزاری فارس، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در پایان پنجمین روز از مهلت نخست ۵ روزه این شورا (شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳) برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رفت و در برنامه تلویزیونی «زمانه» شبکه دو سیما با موضوع انتخابات حضور یافت.

وی که در گفتگو با خبر ۱۴ سیما این روز اعلام کرده بود که بررسی صلاحیت‌ها به پایان نرسیده و از بخشی از مهلت دوم ۵ روزه نیز استفاده خواهد شد، عنوان کرد: تمام تلاش‌مان این است به محض اینکه بررسی پرونده‌ها به اتمام رسید، در اسرع وقت نتایج را به وزارت کشور اعلام کنیم؛ اگر فردا شد فردا و اگر پس فردا شد، پس فردا.

طحان‌نظیف خاطرنشان ساخت: زمان دقیقی برای اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها نمی‌توان اعلام کرد، اما تاکید داریم هر وقت بررسی‌ها به نتیجه رسید و نهایی شد، اطلاع‌رسانی شود تا فرآیند‌های بعدی یعنی تبلیغات و… انجام شود.