بهره‌برداری از حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه در شهرداری اهواز/ محور L۴۰۰ تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف اهواز افتتاح شد
بهره‌برداری از حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه در شهرداری اهواز/ محور L۴۰۰ تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف اهواز افتتاح شد
بزرگترین تقاطع غیرهمسطح جنوب غرب کشور همزمان با ۹۸۰۰ میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی و ترافیکی کلانشهر اهواز به بهره‌برداری رسید.

 محور L۴۰۰ تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف بزرگترین تقاطع غیرهمسطح جنوب غرب کشور همزمان با ۹۸۰۰ میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی و ترافیکی کلانشهر اهواز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کاوش اخبار، علی‌ اکبر حسینی‌ محراب استاندار خوزستان روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: از همه کسانی که در این زمینه زحمت کشیدند و موجب خوشحالی مردم شدند، تشکر می‌کنم. شهید رئیسی مسیر جدیدی به ما نشان داد و می‌شود با کار برای مردم، به نقطه‌ای رسید که این گونه خدا بپذیرد و بالاترین مقام یعنی شهادت را نصیب کند.

وی افزود: خدماتی که به مردم ارائه می‌شود خیلی زود موجب رضایت دل مردم به ویژه اهوازی‌ها می‌شود. باید هر چه می‌توانیم تلاش کنیم اهواز را زیباتر کنیم و مردم بتوانند از این مواهب به نحو احسن استفاده کنند.

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه آخرین محور پروژه شهید کجباف تکمیل شد و امیدواریم روزبه‌روز تکمیل و افتتاح کارها بیشتر شود. چندین کار دیگر باقی مانده است که باید پیگیری شوند تا چهره شهر زیباتر شود و رضایت‌مندی مردم نسبت به مسئولان و دولت را بیشتر کنیم.

۹۸۰۰ میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی و ترافیکی شهرداری اهواز عصر با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان به بهره‌برداری رسید.