پرونده حادثه اخیر ایذه در مرحله مقدماتی و تحقیق است
پرونده حادثه اخیر ایذه در مرحله مقدماتی و تحقیق است
به محض تکمیل تحقیقات پرونده ، جزییات دقیق این حادثه تاسف بار از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

رییس کل دادگستری خوزستان با ابراز تاسف از حادثه روز یکشنبه در ایذه که منجر به شهادت مظلومانه سروان محمد قنبری و مصدوم شدن یک سرباز وظیفه انتظامی در شهر ایذه شد گفت: پرونده این حادثه هم اکنون در مرحله مقدماتی و تحقیق است.

علی دهقانی شامگاه دوشنبه در حاشیه آیین وداع با پیکر سروان شهید محمد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به محض تکمیل تحقیقات پرونده ، جزییات دقیق این حادثه تاسف بار از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی گفت: به طور قطع پس از تکمیل پرونده و انجام تحقیقات کامل، با مسببان این حادثه برخورد قضایی خواهد شد.

در آیین بدرقه و وداع با این شهید گرانقدر، استاندار، رییس کل دادگستری، دادستان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، مرزبانی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و خانواده این شهید گرانقدر حضور داشتند.

براساس برنامه، آیین تشییع پیکر مطهر شهید محمد قنبری فردا /سه شنبه/ در شهر ایذه برگزار می‌شود و سپس پیکر این شهید برای تشییع و تدفین به زادگاهش، باغملک و صیدون انتقال خواهد یافت.

امام جمعه شهرستان باغملک نیز پیش از این با صدور پیامی مردم متدین و شهیدپرور این شهرستان را به حضور پرشور در آیین تشییع و خاکسپاری این شهید امنیت و آرامش فراخواند.

سروان “محمد قنبری”، شهید مدافع امنیت و آرامش بعداز ظهر یکشنبه (دیروز) توسط فردی با هویت معلوم و به وسیله یک دستگاه خودرو سواری به طور غافلگیرانه و وحشیانه زیرگرفته شد و در دم به شهادت رسید.

مهاجم پس از اینکه یک سرباز وظیفه را با خودرو سواری مصدوم کرده بود در جریان تیراندازی مدافعان امنیت مجروح و در ساعتی بعد در بیمارستان ایذه فوت کرد.

شهید قنبری پدر چهار دختر و یک پسر بود که بزرگترین فرزندش ۱۸ سال و کوچکترین فرزندش نیز ۲ ساله هستند.