خوزستان؛ خاک، شرجی و احتمال رگبار و رعد و برق همرفتی و تندباد لحظه‌ای
خوزستان؛ خاک، شرجی و احتمال رگبار و رعد و برق همرفتی و تندباد لحظه‌ای
در بعد از ظهرها با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد و برق همرفتی و تندباد لحظه‌ای برای برخی نقاط استان مورد انتظار است.

 مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع گرد و خاک موقت و محلی و شرجی در استان خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه‌زاری به رسانه‌ها اعلام کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا فردا شاهد روند کاهش دمای هوا در سطح استان خوزستان خواهیم بود.

وی افزود: وزش بادها تا اواخر وقت چهارشنبه در مناطق غربی، جنوبی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان متوسط تا نسبتا شدید است و امروز احتمال وقوع گرد و خاک موقت و محلی در این مناطق وجود دارد.

سبزه‌زاری افزود: از روز چهارشنبه به بعد با توجه به نفوذ جریانات شرقی، شاهد وقوع شرجی و افزایش رطوبت در اکثر نقاط استان خوزستان خواهیم بود در بعد از ظهرها با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد و برق همرفتی و تندباد لحظه‌ای برای برخی نقاط استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۴۷.۵ و ایذه با ۲۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۲۷ و ۴۶.۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.