اولویت پروژه‌ها در خوزستان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و دانش‌بنیان است/تعیین رشد ۹.۵ درصدی برای اقتصاد خوزستان در سال جاری
اولویت پروژه‌ها در خوزستان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و دانش‌بنیان است/تعیین رشد ۹.۵ درصدی برای اقتصاد خوزستان در سال جاری
متوسط رشد اقتصادی درنظر گرفته شده برای کشور در سال جاری ۸ درصد بوده ولی با توجه ظرفیت خوزستان این موضوع برای استان ۹.۵ درصد تعیین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اولویت پروژ‌های استان را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و دانش‌بنیان دانست و گفت: متوسط رشد اقتصادی درنظر گرفته شده برای کشور در سال جاری ۸ درصد بوده ولی با توجه ظرفیت خوزستان این موضوع برای استان ۹.۵ درصد تعیین شده است.
به گزارش کاوش اخبار، آقارضا فتوحی سه‌شنبه ۲۱ تیرماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خوزستان اظهار کرد: متوسط رشد اقتصادی که در سال جاری برای کشور در نظر گرفته شده ۸ درصد بوده ولی در خوزستان باتوجه به منابع و ظرفیت‌هایی که وجود دارد ۹.۵ درصد تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال جاری را تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کرده‌اند، افزود: اولویت پروژه‌های استان با پروژه‌های دانش‌بنیان بوده دستگاه‌ها باید ارتباط خود را با پارک علم و فناوری تقویت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه نظم خوب و شفافیت کاملی در بودجه خواهد بود باید براساس این ضوابط و معیارها کاری کنیم تا بتوانیم تمام پروژ‌های نیمه تمام که براساس ظرفیت و منابع به استان اختصاص یافته را به اتمام برسانیم.

وی با تاکید بر اتمام پروژه‌های سفر سال‌های پیش مقام معظم رهبری و رئیس جمهور، ادامه داد: باید پروژ‌ه‌هایی که توجیه اقتصادی دارند و نیمه تمام هستند اولویت قرارداده شوند و با اتمام آن پروژه‌های جدید آغاز شود.

فتوحی همکاری بانک‌ها در رشد و توسعه اقتصادی استان و رونق و توجه بیشتر به مسکن را مهم دانست و بیان کرد: پیگیری سختی کار و بدی آب و هوا در خوزستان و برطرف کردن مشکلات ایثارگران و توجه بیشتر به آن‌ها از مسائلی است که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد‌.