۱۸۷ فوتی و ۸۱۹۵ ابتلای جدید کرونا در کشور
۱۸۷ فوتی و ۸۱۹۵ ابتلای جدید کرونا در کشور

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت در طول ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۸هزار و ۱۹۵ بیمار جدید کووید۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۱۸۷ تن نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند. به گزارش کاوش اخبار، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و […]

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت در طول ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۸هزار و ۱۹۵ بیمار جدید کووید۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۱۸۷ تن نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش کاوش اخبار، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۵۳۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۸۲۷ هزار و ۱۰۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۶۳۹ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۹۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۹۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۲۸ هزار و ۶۶۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۹۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون دو میلیون و ۶۵۲ هزار و ۷۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۴۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۱ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۱۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.