مشارکت حداکثری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
مشارکت حداکثری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش کاوش اخبار، حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد در همایش سران عشایر و بزرگان طوایف استان خوزستان اظهار کرد: توطئه‌های دشمنان با شروع انقلاب اسلامی آغاز شده در هشت سال جنگ تحمیلی ادامه داشته و در عصر حاضر نیز در مناسبت‌ها و وقایع مختلف از جمله انتخابات ظهور و بروز پیدا کرده است.

وی تأکید کرد: امروز دشمنان می‌خواهند با به‌کارگیری انواع شیوه‌های تبلیغاتی، سیاسی و با القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام، مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی دلسرد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان یادآور شد: در تمام سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی عنایات بی‌شائبه خداوند متعال، لطف بی‌نهایت امام عصر (عج) و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های عشایر ایرانی به‌خصوص عشایر خوزستانی بوده که حافظ جان، مال و ناموس خود و دیگر مسلمانان سرزمین بوده‌اند.

موسوی فرد به شرایط معیشتی و اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: یک رأی آگاهانه و هوشیارانه و یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری حتماً توطئه‌های دشمنان را علیه ایران اسلامی خنثی و بی‌اثر می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان به ویژگی‌های انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و افزود: در انتخابات باید به فردی توجه کرد که چهار ویژگی اصلی تخصص، جهادی، انقلابی و حزب الهی بودن داشته باشد.

وی گفت: شما بزرگان طوایف و سران عشایر نمایندگان هزاران نفر از قوم و عشیره خود هستید و امید است که در ۲۸ خردادماه امسال با مشارکت حداکثری حماسه‌ای بزرگ و فتح الفتوحی را به در برابر دشمنان خلق خواهید کرد.

 

منبع: مهر