افرادی که صلاحیت آنها برای انتخابات شورا تایید نشده به هیات‌های مرکزی نظارت شکایت کنند
افرادی که صلاحیت آنها برای انتخابات شورا تایید نشده به هیات‌های مرکزی نظارت شکایت کنند

داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها توسط هیات‌های نظارت استان تایید نشده است می‌تواند مستندات و شکایات خود را به هیات‌های مرکزی نظارت اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان  گفت: پس از بررسی صلاحیت افراد داوطلب در هیات‌های نظارت شهرستان‌ها، افرادی که صلاحیت آن‌ها برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر تایید نشده بود شکایت‌های خود را به هیات نظارت استان اعلام کردند.

به گزارش کاوش اخبار، رضا نجاتی در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان، افزود: هیات نظارت استان نیز پس از ۱۰ روز شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده را بر اساس مستندات و بعضا با حضور خود داوطلبان بررسی که نتیجه آن از طریق فرمانداری‌ها رسما و کتبا به داوطلبان اعلام شدکه صلاحیت برخی از افراد تایید و برخی دیگر تایید نشد .

وی ادامه داد: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها توسط هیات‌های نظارت استان تایید نشده است می‌تواند مستندات و شکایات خود را به هیات‌های مرکزی نظارت اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان همچنین از انجام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال خبر داد و بیان کرد : با توجه به شیوع کرونا اثر انگشت حذف و تعداد شعب اخذ افزایش یافته است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیست و هشتم خرداد ماه امسال برگزار می شود.