آیت‌الله ‌موسوی‌جزایری:‌‌ نباید مردم را از حضور در پای صندوق رای ناامید کرد / همه ‌براساس تکلیف ‌شرکت کنیم ‌
آیت‌الله ‌موسوی‌جزایری:‌‌ نباید مردم را از حضور در پای صندوق رای ناامید کرد / همه ‌براساس تکلیف ‌شرکت کنیم ‌

رئیس حوزه علمیه اهواز ‌با بیان اینکه نباید مردم را از حضور در پای صندوق رای ناامید کرد، گفت:‌ همه باید براساس تکلیف ‌شرکت کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز عید فطر اهواز اظهار داشت: مسئله انتخابات یکی از مسائل مهم و تاثیرگزار در کشور است و […]

رئیس حوزه علمیه اهواز ‌با بیان اینکه نباید مردم را از حضور در پای صندوق رای ناامید کرد، گفت:‌ همه باید براساس تکلیف ‌شرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز عید فطر اهواز اظهار داشت: مسئله انتخابات یکی از مسائل مهم و تاثیرگزار در کشور است و همه بایدبراساس تکلیف دینی در انتخابات شرکت کنیم.

وی افزود: نباید مردم را از حضور در پای صندوق رای ناامید کرد و این ناامید کردن و تزریق یاس یکی از گناهان نابخشودنی است.

رئیس حوزه علمیه اهواز بیان داشت: انتخاب اصلح با مشارکت بالا به نفع کشور است و ان‌شاالله رئیس جمهوری که انتخاب می شود بتواند در وهله اول مسئله گرانی را در کشور حل کند. یکی از نگرانی اصلی مردم از بابت گرانی است.

آیت‌الله جزایری اظهار داشت: مسئله انتخابات شورای شهر و روستا نیز حائز اهمیت است و باید در این صحنه نیز مردم آگاهانه حضور پیدا کرده و زمینه حضور افراد اصلح در مدیریت شهری را فراهم کنند.

وی به مسئله مقاومت مردم فلسطین مقابل رژیم غاصب صهیونیستی اشاره و گفت: اکنون مقاومت مردم مظلوم فلسطین به ثمر نشسته و ادعای شکست ناپذیری رژیم غاصب باطل شده و می‌بینیم موشک‌های مردم مقاوم چگونه رژیم صهیونیستی را خوار کرده است.

رئیس حوزه علمیه اهواز اظهار داشت: یکی دیگر از جنایات آمریکا در منطقه، در کشتن دانش آموزان افغانی است و امریکا با این کشتار دنبال ماندن در افغانستان است.