فرماندار ایذه: ظرفیت سردخانه بیمارستان ایذه تکمیل نشده
فرماندار ایذه: ظرفیت سردخانه بیمارستان ایذه تکمیل نشده

تاکنون در سردخانه هیچ مشکلی نداشته‌ایم اگرچه سردخانه بیمارستان محدود و موقت است اما مشکلی نداریم.

سرپرست فرمانداری ایذه آخرین وضعیت شیوع گسترده بیماری در این منطقه را تشریح کرد.

به گزارش کاوش اخبار، حسن نبوتی در خصوص اقدامات انجام‌شده برای کنترل بیماری در ایذه، اظهار کرد: شهرستان ایذه در وضعیت قرمز قرار دارد و در راستای مقابله با بیماری، اکیپ‌های رهگیری متشکل از بهداشت، سپاه و هلال احمر افزایش داده شده و در سطح شهر و روستاهای مختلف در حال بیماریابی هستند و مراکز غربالگری نیز فعال هستند.

وی افزود: در شهرستان ایذه که بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، تعداد بیماران کووید – ۱۹ بستری بین ۶۰ تا ۷۰ نفر متغیر بوده است. برای پوشش این بیماران اخیرا بخش دیگری آماده ارائه خدمات است. کلینیک ویژه‌ای نیز برای درمان سرپایی بیماران راه‌اندازی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ایذه بیان کرد: اساسا تاکنون برای پذیرش بیمارانی که طبق تشخیص پزشک، نیازمند بستری بوده‌اند، مشکل خاصی نداشته‌ایم اما با توجه به اینکه امکانات درمانی در همه جای کشور و دنیا محدود است؛ تنها راه مقابله با کرونا، پیشگیری است و مردم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، نهایت همکاری را داشته باشند.

نبوتی گفت: در هفته‌های اخیر تقریبا بازاریان نسبت به تعطیلی مطلق اقدام کردند که جای تشکر دارد و این کار موجب کنترل سرعت تصاعدی ابتلا و کاهش تعداد بستری‌ها شده است و در یک هفته گذشته تقریبا شیب نزولی شده است.

وی با اشاره به ویدئوی منتشرشده مبنی بر تکمیل ظرفیت سردخانه ایذه افزود: تاکنون در سردخانه هیچ مشکلی نداشته‌ایم اگرچه سردخانه بیمارستان محدود و موقت است اما مشکلی نداریم.

به نوشته ایسناف سرپرست فرمانداری ایذه که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: بهترین راه مقابله با کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله پرهیز از حضور تجمعات و استفاده مستمر و صحیح از ماسک است.