۹۰ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در خوزستان تایید صلاحیت شدند
 ۹۰ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در خوزستان تایید صلاحیت شدند

 رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: در مرحله اول بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر حدود ۹۰ درصد توسط هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: در مرحله اول بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر حدود ۹۰ درصد توسط هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شده‌اند.

به گزارش کاوش اخبار، رضا نجاتی در پایان نشست ستاد انتخابات استان که امروز (دوشنبه، ۳۰ فروردین) برگزار شد، اظهار کرد: جلسه امروز درخصوص موضوعات زیرساختی انتخابات بود و مدیرعامل مخابرات استان برای موضوع زیرساخت ارتباطی و مدیرعامل شرکت برق جهت بررسی مسایل و مشکلات در زمینه روشنایی و تامین برق شعب به جلسه دعوت شدند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: همچنین مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل اوقاف که مدارس و مساجد را جهت شعب اخذ رای در اختیار ما قرار می دهند برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه های مربوطه در این جلسه حضور یافتند و فرمانداران شهرستان ها نیز از طریق ویدئو کنفرانس در این نشست حضور داشتند.

نجاتی گفت: این نشست با هدف رفع نواقص و مشکلات احتمالی بر اساس تجربیات سال های گذشته برگزار شد. با توجه به شرایط آب و هوایی همه تمهیدات در زمینه سیستم های سرمایشی، مسائل بهداشتی و مسائل زیرساختی اندیشیده شد و موضوعات در حال پیگیری است تا روند برگزاری انتخابات با سرعت لازم و بدون وقفه در شعب انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: قرار شد فرمانداران نواقص و مشکلات را با جزئیات اعلام کنند که تا جایی که خبر داریم و گزارش دادند به جز در چند شهرستان که مشکل آنتن دهی شبکه و برق داشتند و قرار شد مخابرات و برق بررسی و رفع نقص نمایند، مشکل خاصی نیست.

وی گفت: امیدوارم شرایطی را فراهم کنیم که در روز ۲۸ خرداد همه مردم عزیزی که قرار است در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای در این انتخابات شرکت داشته باشند.

نجاتی در خصوص آمار احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها تصریح کرد: در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر در مرحله اول حدود ۹۰ درصد توسط هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شده اند که روند خوبی است. همچنین در مورد داوطلبان شوراهای روستاها مرحله اول بررسی صلاحیت ها در حال انجام است و ان‌شاالله زمانی که نهایی شود اطلاع‌رسانی خواهد شد.